بازدید بازرس کل سازمان بازرسی استان هرمزگان از نیروگاه بندرعباس



محمد اسمی بازرس کل سازمان بازرسی استان هرمزگان با حضور در نیروگاه بندرعباس از روند تولید و آمادگی و تعمیرات اضطراری واحدهای این واحد نیروگاهی بازدید و ابعاد و فرایندهای مختلف بهره‌برداری از واحدهای در حال تولید نیروگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

                                  
به گزارش صبح ساحل، مدیرکل سازمان بازرسی استان هرمزگان با تقدیر از اجرای برنامه های تعمیراتی فشرده، سنگین و شبانه‌روزی، برای در مدار ماندن واحدهای نیروگاه با استفاده از توان داخلی متخصصان این مجموعه، باتوجه به تامین 35 درصد برق استان توسط این نیروگاه و بهینه سازی تجهیزات، از تلاش شبانه روزی پرسنل این مجموعه قدردانی کرد.


محمد اسمی در این بازدید ضمن تقدیر از مجموعه نیروگاه بندرعباس، جهت تامین برق پایدار در تابستان امسال ابراز امیدواری کرد که روند تولید برق مستمر و پایدار تا پایان شهریورماه ادامه داشته باشد.


مدیرعامل نیروگاه بندرعباس نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارش از روند تولید واحدهای نیروگاه خاطرنشان کرد: ظرف چند روز گذشته عملیات سنگین و فشرده تعمیرات اضطراری واحدها، در کمترین زمان ممکن توسط پرسنل غیور و دلسوز این مجموعه در دمای ۷۰ درجه و رطوبت ۹۰ درصد بندرعباس صورت گرفت، تا خللی در جریان روند تولید برق و خدمت رسانی به مردم شریف استان هرمزگان ایجاد نشود.


داریوش محمودی تصریح کرد: : این نیروگاه با بهره‌مندی از دانش، تخصص و تجربه ارزشمند متخصصان صنعت برق، روندی پایدار و مستمر، در خدمت‌رسانی به مردم ایران اسلامی و تأمین انرژی الکتریکی مورد نیاز بخش‌های اقتصادی و تولیدی استان دارد.مدیرعامل نیروگاه بندرعباس با بیان اینکه نقش ساخت داخل در تامین قطعات موجود نیروگاهی در سال جاری و بهره‌مندی حداکثری از پتانسیل شرکت‌های دانش بنیان جهت افزایش توان تولیدی واحدها در نیروگاه بخار بندرعباس، افزود: این نیروگاه در تولید برق پایدار و مطمئن از آمادگی صد در صدی برخوردار است.
بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرکل بازرسی کل استان هرمزگان از اتاقهای فرمان، بهره برداری، بخش‌های فنی و تعمیرات و همچنین سالن توربین این واحد نیروگاهی بازدید کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها