بی‌برنامگی مسئولان برای حل معضل صف‌های بنزین

رودان قربانی دیگر قاچاق سوخت



نویسنده / مصیب داوری/رئیس شورای اسلامی شهرستان رودان

  

آقای استاندار، نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی و دادستان محترم؛ این مردم مدت‌هاست از نبود برنامه‌ای منسجم برای سوخت گلایه دارند. این مردم برای دسترسی به سوختی که حق طبیعی‌شان است اذیت می‌شوند. مردم را نباید در موضوعات این چنینی تنها گذاشت. لازم است نظارت را بر جایگاه‌های سوخت بیشتر کنید. روزهاست که وقت و انرژی مردم رودان صرف صف‌های طویلی می‌شود که باید با درد و رنج منتظر چند لیتری سوخت «بنزین» باشند؛ حق این مردم این‌ همه تبعیض نسبت به شهرهای دیگر نیست. 
  
مگر چه گناهی مرتکب شده‌اند که باید برای گرفتن چند لیتر بنزین عذابی چُنین را آن هم در گرمای سوزان رودان متحمل شوند. آیا برنامه‌نویسی، برنامه‌ریزی یا تدبیری مناسب برای این معضل آن‌چنان پیچیده است که پس از ماه‌ها هیچ دستگاهی نتوانسته عمل مثمری انجام دهد. «جناب دوستی» استاندار محترم هرمزگان، نمایندگان محترم مردم هرمزگان به خصوص نماینده‌ی شرق هرمزگان، وقت آن نرسیده که صدایتان چنان بلند باشد که دردی که انگار تبدیل به کوهی مقاوم شده را جابه‌جا کند؟ وقتش نرسیده که این مشکل را نه مشکل مردمی بلکه مشکل شخصی خودتان ببینید؟ مردمی که هم اکنون با این درجه‌ی گرما ساعت‌هاست در پمپ بنزین ایستاده‌اند. زمانش نرسیده که مردم رودان هم طعم عدالت را به مانند دیگر شهرها در این موضوع به خصوص شاهد باشند؟ راه‌حلی مناسب و درست برای این مهم ارائه کنید. مردم این شهرستان دردهای پرشماری دارند که قرار نبود، سوخت و معضل این چنینی آن در جایگاه‌ها به دردهای آنان اضافه شود.
  
برای رفع این مشکل در شهرهای همجوار طرح‌های مختلفی چون کدینگ کردن اجرا شده است اما متاسفانه مردم شهرستان رودان بی‌بهره از طرح‌های موجود رها شده‌اند. باید فکری کرد. باید به مطالبه و خواسته‌ی مردم که به حق و قانونی است توجه کرد. نباید چنان رفتار کنیم که مردم از مسئولین، عدم برنامه‌ریزی، عدم توجه خسته و دلسرد شوند. اینکه بگوییم سوخت، قاچاق می‌شود و شهروندان باید بهای این معضل را با قرار گرفتن در این صف‌های طولانی بپردازند اشتباهی است که باید هر چه زودتر کارشناسانه حل شود و برای آن نقشه‌ی راه درستی را پیشنهاد و اجرایی کرد.
  
مردم شریف، نجیب و با اصالت رودان به شدت از این موضوع گلایه دارند و امیدوارم این مشکل که بدون برنامه رها شده و تبدیل به معضلی بزرگ شده در آینده‌ای نه چندان دور حل شود.
                
روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها