فرماندار:

بندرعباس از ضریب امنیتی خوبی برخوردار است



 صبح ساحل، حوادث _ "بندرعباس از ضریب امنیتی خوبی برخوردار است وتامین امنیت ازمهمترین اولویت كاری  من است". فرماندار جدید بندرعباس در اولین نشست خود با خبرنگاران گفت:درنخستین روز انتصاب خود نشست شورای تامین شهرستان بندرعباس برگزار كردم تا اهمیت این موضوع كاملا تبیین شود. احمد مرادی  افزود :10طرح امنیتی در شاخه های مختلف تهیه شده كه پس از تصویب در شورای تامین شهرستان و استان اجرایی می گردد تا رضایتمندی مردم در این زمینه فراهم شود. وی ادامه داد:در مبارزه با قاچاق كالا ،سوخت و مشروبات الكلی توجیهی مانند كمبود نیرو و امكانات را نمی پذیرم.

مرادی  تاکید کرد: امنیت مردم از  تمام امور واجب‌تر است.  رییس شورای تامین شهرستان بندرعباس برخورد با موارد ناامنی و قانون شكنی های اراذل و اوباش را نیز از دیگر اولویت های مهم كاری خود دانست و تاكید كرد:خانواده های ساكن در محلات مختلف بندرعباس باید بتوانند در مناسب ترین شرایط امنیتی و انتظامی زندگی كرده و از این بابت دغدغه ای نداشته باشند.   مرادی گفت: نباید بگذاریم عده‌ای اراذل اوباش فضای آرام و نظم شهری مردم را از بین ببرند و باعث اذیت و آزار مردم شوند که با توجه به این موضوع فرمانداری برای حل این موضوع برنامه‌هایی دارد.

جمع آوری معتادان خیابانی

"حتی وجود داشتن یک متکدی و معتاد در خیابان‌ها و چهار‌راه‌ها قابل قبول نیست"

نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس  با بیان این مطلب خاطرنشان كرد: وجود حتی یك متكدی یا معتاد در سر چهار راهها و خیابان ها نیز زیاد و نشانه ضعف دانسته و برهمین اساس جمع آوری آنها یك ضرورت قطعی است. مرادی  افزود: طبق مطالعات و آمار موجود، بخش اعظمی از سرقت‌های خرد و کوچک در بندرعباس توسط متکدیان و معتادان خیابانی صورت می‌گیرد که باید به ساماندهی این پدیده‌ها توجه شود.

اتباع بیگانه غیر مجاز تهدید جدی برای امنیت واشتغال

"اتباع بیگانه غیرمجاز در شهرستان بندرعباس علاوه بر یك تهدید جدی برای امنیت، حجم قابل توجهی از فرصت‌‍‌های شغلی را نیز اشغال کرده‌اند که باید به ساماندهی اتباع غیرمجاز توجه داشته باشیم".

فرماندار بندرعباس، تصریح كرد:حضور غیر مجاز اتباع خارجی در سطح این شهرستان و اشغال آنها موجب ایجاد فضای ابهام‌آلود و ضربه زدن به نظام کاری بندرعباس می‌شود ودر این مورد خودم مسائل را پیگیری خواهد كرد.مرادی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم  هیچ اتباع خارجی و بیگانه‌ غیرمجازی بدون مجوز، فرصت‌های شغلی را در شهرستان اشغال کنند و در این راستا اجازه هیچ کم کاری را نمی‌دهیم  گفت: باید با اتباع غیر ایرانی که در بندرعباس به مشغول کار هستند مبارزه شود و پروانه کسب کارفرمایی که به آنها کار داده است ابطال گردد.وی افزود: تنها اتباع دارای گذرنامه و پروانه اشتغال می توانند در شهرستان بندرعباس مشغول به کار شوند و با واحدهای صنفی که از اتباع غیر مجاز استفاده کنند برخورد قانونی صورت می گیرد.

مقابله جدی با قاچاقچیان

فرماندار بندرعباس  گفت: در مبحث مقابله با پدیده قاچاق، برخورد قاطع با قاچاق کالا، سوخت و مشروبات الکلی از جمله دیگر اولویتهای کاری فرمانداری بندرعباس خواهد بود.وی تصریح کرد: در امر مقابله با قاچاق، این برایمان قابل قبول نیست که نیروها و سازمان‌های مربوطه در این حوزه بگویند کمبود امکانات و تجهیزات داریم. مرادی همچین با اشاره به بحث قاچاق در استان هرمزگان گفت: بنده از قاچاق به شدت نفرت دارم و تمام سعی خود را در جلوگیری از این حرکت غیر قانونی و غیر شرعی به کار خواهم گرفت

مبارزه جدی قاچاق سوخت

"مبارزه با قاچاق سوخت با جدیت بسیار بیشتری دنبال می شود، چون سوخت سرمایه ملی تمامی ایرانیان است و نباید اجازه دهیم که عده ای از آن سواستفاده کنند".

مرادی این مطلب را بیان کرد و به انهدام خط لوله 10کیلومتری قاچاق سوخت در ساحل روستای  گچین که طی روزهای گذشته در ساحل بندرعباس کشف شد اشاره کرد که  با همکاری دریابانی و نیروی انتظامی موفق به کشف و انهدام شبکه انتقال قاچاق سوخت در منطقه گچین شدند.وی ادامه داد: قاچاقچیان با لوله‌گذاری در شش محور به طول 10 کیلومتر در نوار ساحلی سوخت قاچاق را از طریق لوله‌های P.V.C به دریا منتقل و از طریق لنج سوخت را به خارج از کشور قاچاق می‌کردند. این مقام مسوول  در ادامه با بیان اینکه متاسفانه تعدادی اراذل و اوباش و افراد سودجو با عملکرد خود در قاچاق سوخت به نام و آوازه مردم شریف منطقه گچین خدشه وارد کرده‌انداظهار داشت: متاسفانه اخباری که در سال‌های اخیر از این روستا به گوش رسیده است همواره از قاچاق بوده است در حالی که فرهنگ و اصالت مردم این منطقه ناب و اصیل است و باید به معرفی هر چه بیشتر این منطقه از شهرستان پرداخت.مرادی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی از برنامه‌های گسترده دولت و عزم جدی برای مبارزه با قاچاق سوخت خبر داد.فرماندار  بندرعباس ابراز داشت: در استان هرمزگان هماهنگی و هم‌پوشانی قابل توجهی در بین دستگاه‌های مرتبط با مقابله با قاچاق سوخت وجود دارد که این امر سبب شده است، کشفیات خوبی را در استان داشته باشیم.مرادی تاکید کرد: با ایجاد نظارت و هماهنگی هر چه بیشتر قصد داریم در شهرستان در حد امکان جلوی قاچاق سوخت را بگیریم.

جلوگیری از تردد شناورهای ثبت نشده

مرادی ادامه داد:ساماندهی شناورهای بی هویت و جلوگیری از تردد شناورهای ثبت نشده از هفتم مهرماه و جمع آوری قایق های رها شده در ساحل و معابر محله خواجه عطای بندرعباس ظرف مدت دو هفته از جمله مواردی است كه به ترتیب با دریابانی و شهرداری برروی آنها توافق شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها