داستان بی پولی آذرخش بندرعباس

چک‌ها نقد نشد؛ اعتصاب ادامه دارد



صبح ساحل-ورزشی:آذرخش از زمان لیگ برتری شدن با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کرده اما برای فصل جدید این تیم حضور فعالی در نقل و انتقالات داشت و خبرها حاکی از حل مشکلات مالی این تیم داشت اما در همان هفته اول با ترکیبی ناقص به مشهد رفت  تا اوضاع  این تیم دوباره مثل گذشته مشکل ساز باشد.
آذرخش در مصاف با گیتی پسند تنها ۷ بازیکن آماده بازی شدند و بازیکنان غیر بومی اعتصاب کرده بودند که دو دقیقه مانده به شروع بازی برگشتند و به نظر می رسد با این روندونتایج ضعیفی که تیم گرفت شاید آخرین فصل حضور آذرخش در لیگ برتر باشد.
بازیکنان غیر بومی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس چند روزی است به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود حاضر به شرکت در تمرینات این تیم نشده‌اند. جلساتی در این خصوص برگزار شده اما هنوز خروجی خاصی نداشته است. این مشکل قبل از آغاز مسابقات هم وجودداشت  اما تاکنون مدیریت شده بود که متاسفانه در بازی با گیتی‌پسند زمانی که فقط هفت بازیکن کنار زمین حضور پیدا کردندعلنی شد.بازیکنان بومی هم این مشکل را دارندو حدود دو فصل است که مطالباتشان باقی‌ مانده و هنوز چک‌های آنها نقد نشده است.
  وضعیت نامناسب پنج تیم در لیگ برتر
هفته ششم لیگ برتر فوتسال هفته گذشته برگزار شد و بعد از بی‌نظمی‌هایی که اوایل لیگ، گریبان‌گیر مسابقات شده بود، مدتی است آرامش به لیگ بازگشته است. با این حال وضعیت بغرنج چند تیم، این احتمال را به وجود می‌آورد که موج دوم بی‌نظمی‌ها در راه است.
  آذرخش بندرعباس:
تنها نماینده ورزش بندرعباس در سطح لیگ برتر، با خریدهای خوب خود، هوادارانش را به کسب نتایج راضی کننده امیدوار کرد اما این وضعیت سفید، تنها پنج هفته دوام آورد و بعد از آن، بازیکنانی که مطالبات خود را دریافت نکرده بودند، دست به اعتصاب زدند. تیمی که دو سال تا آستانه سقوط پیش رفته، امسال با وعده حمایت مسئولان استانی وارد لیگ شد اما به گفته سرمربی آن، افراد نزدیک به تیم بیشتر به دنبال ضربه زدن هستند تا حمایت.
  ارژن شیراز:
 این تیم نیز همچون آذرخش، تنها تیم لیگ برتری در ورزش استان فارس محسوب می‌شود اما به دلیل عدم حمایت مسئولان استانی، از مشکلات مالی رنج می‌برد. ارژن بارها تا آستانه فروش امتیاز پیش رفته اما هربار، ماندن و جنگیدن را به پاک کردن صورت مساله ترجیح داده است. شیرازی‌ها امسال بسیاری از بازیکنان با تجربه و شاخص خود را کنار گذاشته و با تکیه بر بازیکنان جوان خود، وارد مسابقات شده‌اند و در چنین وضعیتی، مشکلات مالی، آنها را بیش از پیش به سقوط نزدیک‌تر می‌کند.
  هیات فوتبال قم:‌
این تیم فصل پیش با نام «یاسین پیشرو» در لیگ برتر شرکت می‌کرد اما این اسپانسر با وجود گرفتن امتیاز کامل تیم، در آستانه شروع مسابقات، کنار کشید و امتیاز تیم در اختیار هیات فوتبال قم قرار گرفت. هیات فوتبال نیز از همان ابتدا تا امروز به دنبال یافتن اسپانسری است که بتواند ادامه حیات تیم را تضمین کند اما با ادامه این روند، به نظر می‌رسد هیات فوتبال یکی از تیم‌هایی است که یا نیمه‌های راه از گردونه مسابقات کنار می‌کشد یا در پایان فصل به لیگ یک سقوط خواهد کرد.
  آتلیه طهران قم:
 دومین نماینده قم که با نایب قهرمانی در لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرد، به هر دری زد تا امتیازش را واگذار کند اما اسپانسری پیدا نشد و در نهایت با وعده و وعید مسئولان استانی وارد گود شد. عکاس‌باشی‌های فوتسال تا اینجای کار دور از انتظار ظاهر شده و با کسب دو برد و دو تساوی و یک بازی کمتر در رده هفتم جدول جای گرفته‌اند اما وضعیت‌شان، از روزهای بحرانی پیش رو خبر
می‌دهد. بازیکنان آتلیه در حال حاضر به جای هتل در منزل مسکونی مدیرعامل تیم اردو می‌زنند و تاکنون نیز بدون دریافت هیچ مبلغی به میدان رفته‌اند.
  پارسیان شهر قدس:
این تیم در لیگ دسته یک، نتوانست به مقامی برسد و لیگ برتری شود اما در دقیقه ۹۰ با خرید امتیاز تیم دبیری تبریز وارد لیگ برتر شد و با نتایجی که در هفته‌های ابتدایی به دست آورد، خود را به عنوان یکی از کاندیداهای اصلی سقوط معرفی کرد.
مسئولان پارسیان نیز بدون حامی مالی تیم‌داری می‌کنند و چندان دور از انتظار نیست که در اواسط لیگ به دلیل نداشتن هزینه سفر، از مسابقات کنار بکشند.
  هفته هفتم به نام زنده یاد معصومی
هفته هفتم لیگ فوتسال به نام کاپیتان فقید بابک معصومی برگزار می شود .بنابر مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ فوتسال هفته هفتم لیگ برتر فوتسال به نام زنده یاد بابک معصومی برگزار خواهد شد. این  رقابت‌های   جمعه  برگزار می شود.
  بهترین های هفته ششم
          لیگ برتر مشخص شدند
تیم فرش آرای مشهد بهترین تیم هفته ششم لیگ برتر شد. همچون هفته های گذشته بهترین های لیگ برتر با کمک کارشناسان انتخاب شدند.بر این اساس بهترین تیم فرش آرای مشهد شد. مربی برتر محسن خبیری مربی فرش آرای مشهد ، برترین داور علی حفیظی(شهرداری ساوه-مقاومت البرز) و  تیم منتخب هفته را هم  حسن عسگری(هیات فوتبال قم)قدرت بهادری(فرش آرای مشهد) علیرضا وفایی (تاسیسات دریایی) مهرداد کریمی(شهرداری ساوه) احمد اسماعیل پور(گیتی پسند) تشکیل دادند.
گیتی‌پسند  ها ممنوع المصاحبه شدند
از سوی باشگاه ،بازیکنان گیتی‌پسند ممنوع المصاحبه شدند. تیم فوتسال گیتی‌پسند که در فینال جام باشگاه‌های آسیا مقابل چونبوری تایلند با شکست مواجه شد و به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد،در اولین مسابقه خود در لیگ برتر فوتسال پس از مسابقات آسیایی با نتیجه ۳ بر ۲ آذرخش بندرعباس را شکست داد.
اما بازیکنان تیم فوتسال گیتی‌پسند تا بازی روز جمعه خود در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال از سوی مدیران این باشگاه ممنوع المصاحبه شدند و به گفته یکی از بازیکنان این تیم، بعد از بازی با شهرداری ساوه اجازه مصاحبه برای بازیکنان صادر می‌شود.گیتی‌پسند روز جمعه ۲۰ مرداد، در هفته هفتم مسابقات لیگ برتر فوتسال در ورزشگاه پیروزی میزبان شهرداری ساوه خواهد بود.
آذرخشی ها در تیم ملی جای ندارند
سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال ، اسامی ۱۸ بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی این تیم را که از ۲۱ تا ۲۳ مرداد ماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود، اعلام کرد. در بین دعوت شدگان نامی از بازیکنان تیم آذرخش به چشم نمی خورد .
علیرضا صمیمی، حمید احمدی، محمدرضا سنگ سفیدی و مرتضی عزتی از مس سونگون ورزقان تبریز،محمد شجری، مسلم اولاد قباد، مهدی جاوید از تاسیسات دریایی،سپهر محمدی، علی اصغر حسن زاده، احمد اسماعیل پور، ابوالقاسم عروجی، سعید احمد عباسی  از گیتی پسند اصفهان،سجاد بندی سعدی از ارژن فارس، قدرت بهادری و علی اسعدی از فرش آرا مشهد،علیرضا رفیعی و شهاب طالبی از حفاری اهواز،مرتضی فراهانی از مقاومت البرز
گفتنی است نسبت به لیست هفته گذشته فرهاد توکلی و حسین طیبی غایبان سرشناس هستند و امین نصرا... زاده،باقر محمدی،محمدرضا کرد و مصطفی فخری نیز در لیست جدید جایی ندارند.همچنین مرتضی عزتی،علی اسعدی،مرتضی فراهانی و سجاد بندی سعدی بازیکنانی هستند که جدیدا به تیم ملی دعوت شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها