رقابت های عملیاتی ورزشی آتش نشانان بندرعباس

ایستگاه شماره چهار جشن قهرمانی بر پا کرد



صبح ساحل ، ورزشی - مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشان بندرعباس با حضور ۱۲ تیم از ایستگاه برگزار شد. 

هادی بلالی پور مسوول ورزش سازمان آتش نشانی با بیان این خبر به صبح ساحل گفت: دور  مقدماتی این رقابت ها   به مدت یکروز  در تمامی  ایستگاه های آتش نشانی برگزار شد  که ۶ تیم برتر به فینال مسابقات راه پیدا کردند .

مسئول ورزش سازمان در خصوص برگزاری مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان عنوان کرد: این مسابقات براساس تقویم ورزشی هر سال توسط واحد ورزش و با هدف بالابردن سطح آمادگی پرسنل عملیاتی برگزار می شود . وی افزود : پوشیدن لباس حریق و تجهیزات ، کشیدن لاستیک خودرو ، حمل لوله های نواری  ، نصب لوله ها به پمپ از آیتم های این مسابقات به شمار می رود و  تیم هایی برتر هستند که موفق به انجام مراحل در کمترین زمان ممکن باشند .بلالی پور در ادامه گفت : از مرحله مقدماتی تعداد شش تیم به فینال راه یافتند که پس از سیزده بازی تیم های برتر مشخص شدند.

وی اظهار داشت: فینال مسابقات عملیاتی ورزشی آتش نشانان بندرعباس در پارک غدیر زیر پرچم برگزار شد  که در پایان تیم ب ایستگاه شماره چهار موفق شد ، مقام نخست این دوره از مسابقات را از آن خود کند .

علی گارمی،احسان عالی زاده، سجاد رنجبران و حمید جعفری اعضای تیم قهرمان را تشکیل می دهند که با رکورد  1 دقیقه و 3 ثانیه و 82 صدم ثانیه بر سکوی نخست ایستادند. ایستگاه آتش نشانی شماره 4 ( الف ) با ترکیب  اسماعیل باستین،حسن سنجیده،  شفیع ذاکری و امین چشم براه با رکورد 1 دقیقه و 10 ثانیه و 88 صدم ثانیه دوم شد.

‌ ایستگاه آتش نشانی شماره 7با ترکیب  کاظم نعیمی،مهدی میرزائی، فواد اورنگی و حامد کهزادی با رکورد  1 دقیقه و 12 ثانیه و 24 صدم ثانیه در مکان سوم جای گرفت.  

مراسم اهدای جوایز  ، عصر 21 بهمن ماه در  مدرسه غواصی آتش نشانی  برگزارخواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها