اولیـن ایـونت گروهی طراحی لباس دختران آفتاب برگزار شد



صبح ساحل ، هنری - صبح ساحل//صدف محمودی:جمعی از دانشجویان رشته طراحی و تولید پوشاک دانشگاه فرهنگ و هنر بندرعباس در اقدامی جالب  ایونتی را برگزار کردند که در آن به ارائه آثار خود پرداختند.

فاطمه باستانی استاد این دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار صبح ساحل در این باره گفت: دانشجویان رشته های هنری پس از اتمام دوره باید ژوژمان برگزار کنند که همیشه ژوژمان آن ها در همان حد کلاس و دانشگاه ست آن ها همچنین باید برند خاص به خود را داشته باشند و شوی لباس برگزار کنند. 

وی افزود: از این رو با هفت نفر از دانشجویانم (سمانه سبز دریایی، شیرین فاتح، شفیقه فاتح، سمیه شمس الدینی، فاطمه بی یار، شهین رجایی و نیلوفر نصرتی) تصمیم به برگزاری چنین ایونتی گرفتیم. 

این استاد دانشگاه ادامه داد: این ایونت که به کوشش موسسه تبلیغاتی آفتاب صورت گرفت از جمعه 1 تیر آغاز شد و تا 4 تیر ادامه یافت. در این شو تنها شال و  روسری به نمایش گذاشته شد و از میان آن ها آثاری که با خلاقیت بیشتری همراه بود را انتخاب کردیم.

باستانی خاطرنشان کرد: برای  دانشجویان بسیار فرصت خوبی ست چرا که آن ها تنها به دانشگاه محدود هستند اما با برگزاری چنین رویدادهایی دانشجویان وارد جامعه می شوند مورد تحسین یا نقد قرار می گیرند که این موضوع باعث رشد آن ها خواهد شد.

نباید تنها آن ها را به کتب دانشگاهی و تئوری محدود کنیم باید به صورت عملی اثر ارائه دهند.

وی در پایان اظهار کرد: شکر خدا این اتفاق با استقبال عموم همراه بود و امیدوارم که چنین رویدادهایی در شهر بندرعباس باز هم رقم بخورد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها