ارسال لوازم‌التحریر به مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام



صبح ساحل ، اجتماعی - رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با اعلام این‌که ستاد تمام املاک در اختیار افراد را پس گرفته است، گفت: در راستای حمایت از محرومان امروز ۱۰۰ هزار پکیج لوازم‌التحریر به نقاط مختلف کشور ارسال می‌شود.

به گزارش تسنیم، محمد مخبر در آیین ارسال 100 هزار پکیج لوازم التحریر به مناطق محروم کشور اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان امام دیگر ملکی در اختیار کسی ندارد و همه آنها را پس گرفته‌ایم.

وی افزود: البته املاک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در اختیار دولت و ارگان‌ها داریم که برای رتق و فتق اینها نیز به صورت هفتگی و ماهانه جلسه داریم.

وی در پاسخ به تسنیم مبنی بر این‌که آیا دولت و ارگان‌های مربوطه بابت این املاک اجاره پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: خیر در تهاترها این مسئله را حل می‌کنیم.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام همچنین با بیان این‌که حسب دستور رهبر معظم انقلاب بسته‌های لوازم‌التحریر برای محرومان تهیه  و ارسال می‌شود، اظهار کرد: با همکاری خیریه‌‌ها و گروه‌های جهادی تصمیم گرفتیم امسال 100 هزار بسته لوازم‌التحریر و کیف (شامل حدود 15 قلم لوازم ضروری) برای مناطق محروم تهیه و ارسال کنیم.

مخبر با بیان این‌که ارزش این بسته‌ها حدود 7 میلیارد تومان است که 25 درصد آن کمک خیریه‌ها و مردم است، افزود: تمام این لوازم‌التحریر و کیف تولید ایران است.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی فرمان امام از اقشار محروم و آسیب پذیر با مجموعه‌ای از بسته‌ها حمایت می‌کند که با حمایت‌های دولت متفاوت است. به عنوان مثال هفته گذشته 2000 جهیزیه به ارزش حدود 13 میلیارد تومان برای زوج‌های جوان مناطق محروم ارسال شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها