مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد:

اختصاص تسهیلات به طرح‌ها و واحدهای صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی هرمزگان



صبح ساحل ، اقتصادی - مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، گفت: به طرحها و واحدهای صنایع بسته بندی ، فرآوری وسردخانه های نگهداری محصولات تولیدی بخش کشاورزی تسهیلات بانکی پرداخت می شود.

علی جابری با اشاره به جزئیات این خبر، افزود: این تسهیلات ازمحل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی باسود پایین (حدود6 درصد) و همچنین اعتبارات صندوق توسعه ملی و رونق تولید به طرح های  ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش به واحدهای دارای پروانه بهره برداری پرداخت می‌شود.

وی گفت: واحد‌های صادراتی هم برای جذب اعتبارات سرمایه درگردش با ثبت شرکت می‌توانند این تسهیلات را با سود ۴ درصد از محل صندوق توسعه بخش کشاورزی  دریافت کنند.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، افزود: متقاضیان برای دریافت تسهیلات می‌توانند به سامانه تسهیلات جهاد کشاورزی استان مراجعه کنند.

 مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، گفت: از 53 طرح معرفی شده به بانک تاکنون 16 طرح در حوزه های بسته بندی  خرما ،صیفی جات و سبزیجات ، سردخانه  نگهداری  و انجماد وبسته بندی ماهی ومیگو تسهیلات بانکی با کارمزد پایین دریافت کرده اند وهمچنین به تعداد18 طرح ازمحل صندوق توسعه ملی و رونق تسهیلات پرداخت شده است.

علی جابری مدیر صنایع سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان  در پایان تسهیلات اختصاص داده شده به این تعداد طرح را بیش از 550 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی علاوه بر کاهش ضایعات، با جذب مواد خام کشاورزی و انجام فرآوری می‌توانند، محصولاتی با ارزش افزوده بیشتر تولید کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها