مدیرعامل شرکت توزیع برق استان خبرداد:

اعمال خاموشی‌ در شهرها و روستاهای هرمزگان



مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: برای پایدار ماندن شبکه توزیع برق خاموشی‌های برنامه ریزی شده در همه سیزده شهرستان و حتی روستا‌های هرمزگان اعمال می‌شود.

 

به گزارش صبح ساحل، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: تعطیلی ادارات در روز یکشنبه هفتم مرداد ماه مصرف برق هرمزگان را در ساعات پیک، ۸۲ مگاوات کاهش داد.

محمد کریمی با اعلام این خبر بیان کرد: پیک روز یکشنبه یعنی روز تعطیل ۲ هزار و ۷۹۱ مگاوات بوده، در حالی که در روز کاری قبل از آن مصرف برق این استان ۲ هزار و ۸۷۳ مگاوات بوده است.

کریمی شهروندان و مشترکان را به مصرف بهینه و صرفه‌جویی بیشتر دعوت کرد و گفت: انتظار است شهروندان هرمزگانی، مشترکان واحدهای تجاری، ادارات و مراکز و موسسه‌ها با ۱۵ درصد صرفه‌جویی، صنعتگران برق را در عبور از تابستان پرمصرف امسال یاری کنند.

وی بیان کرد: در صورت ادامه همین روند بین ساعت‌های سیزده تا هفده که ساعت‌های اوج مصرف برق در استان است نمودار‌ها مانند روزهای گذشته بازهم مصرف بیش از ۲ هزار و ۷۰۰ مگاوات را نشان خواهند داد.

این پیش بینی در حالی است که دیروز با افزایش دما و با هدف کاهش مصرف برق سراسر هرمزگان تعطیل شد.

مدیر عامل شرکت توزیع برق هرمزگان گفت: انتظار بود با این تعطیلی مصرف برق در هرمزگان در مقایسه با روزهای گذشته کمتر شود که البته تا پیش از ظهر دیروز این انتظار برآورده نشد.

محمد کریمی افزود: برای پایدار ماندن شبکه توزیع برق خاموشی‌های برنامه ریزی شده در همه سیزده شهرستان و حتی روستا‌های هرمزگان اعمال می‌شود.

 

منابع: مهر، ایلنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها