بانوی هرمزگانی به اردو دعوت شد




بانوی هرمزگانی به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران دعوت شد.


فهیمه زارعی فوتسالیست هرمزگانی به مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی فوتسال بانوان ایران دعوت شد.

این مرحله از اردو با حضور ۱۹ بازیکن از ۲۶ فروردین در مرکز ملی فوتبال در تهران آغاز می‌شود.اردوی تیم ملی فوتسال بانوان تا ۳۱ فروردین ادامه خواهد داشت.


فهیمه زارعی متولد سوم دی ماه سال ۱۳۶۴ در شهرستان بشاگرد است.وی در بشاگرد بزرگ شد  و بعد برای فوتسال به میناب، سپس بندرعباس، اهواز و برای تیم ملی به تهران رفت . 

چند سالی در بندرعباس بازی کرد اما به‌این‌علت که امکانات و اسپانسر برای تیمداری و راهیابی به لیگ نبود دوباره به اهواز رفت . عاشق فوتبال و همیشه دنبال برادرش که برای بازی با دوستانش می‌رفت راه‌می‌افتاد.


 همیشه به برادرش التماس می‌کرد  که بگذارد او هم‌بازی کند. وی بدون کفش بازی می‌کرد به‌گونه‌ای که یک ناخن سالم برایش نمانده بود دوستانش که پاهای او را می دیدند می‌گفتند تو  واقعا دختر هستی؟


همه به پدر و مادرم می‌گفتند در خانه نگهش دارید دختر است باید در کارهای خانه کمک کند اما چون پدرش فوتبالیست بود از او حمایت کرد تا فهیمه هیچ‌وقت استرس خانواده‌اش را نداشته باشد  که برایش  محدودیت ایجاد کنند یا اینکه وسط بازی در کوچه بیایند و بگویند چرا در کوچه بازی می‌کنی.

وی بیش از 15 سال است که در تیم ملی  بازی می کند  و بچه‌هایی که تازه به تیم ملی می‌آیند، زمانی که ایشان در تیم ملی بود   هنوز به دنیا نیامده بودند، همیشه به بچه‌های جدید می‌گوید که قدر شرایط این روزهایشان را بدانند.

به تمام آرزوهای خودش  رسیده  و ناشکری  نمی کند، اما بهترین آرزویش  این است که بهترین بازیکن یا خانم گل آسیا باشد که فعلا این   شرایطش برایش پیش نیامده است اما  در سال ۹۵ به عنوان بهترین بازیکن فوتسال بانوان ایران انتخاب شد.

وی یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان ایران در سال‌های اخیر نیز بوده است.

کسب مقام قهرمانی رقابت‌های فوتسال بانوان جام ملت‌های آسیا در سال ۱۳۹۴ به همراه تیم ملی، یکی از مهمترین افتخارات ورزشی فهیمه زارعی است.

ضمن اینکه گل تماشایی این بازیکن هرمزگانی به تیم مالزی هم در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا نامزد کسب دریافت جایزه بهترین گل تاریخ فوتسال جهان شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها