خلیج فارس میناب و فولاد خارج از خانه به میدان خواهند رفت



به کزارش صبح ساحل ، در رقابت های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور دو تیم خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان در رده های اول و دوم جدول رده بندی گروه پنجم این رقابت های قرار گرفته اند.
 تیم خلیج فارس که در هفته هفتم مهمان تیم باهو دشتیاری چابهارمی باشد از شش بازی قبل خود سه برد و سه مساوی کسب کرده است تا بدون باخت و با 12 امتیاز صدرنشین گروه پنجم باشد.
 تیم فولاد دیگر نماینده هرمزگان در این رقابت ها به مانند خلیج فارس باختی در کارنامه ندارد واز پنج بازی گذشته خودش سه برد و دو تساوی  کسب کرده است وبا یازده امتیاز در مکان دوم ایستاده است.
این تیم در هفته هفتم در اصفهان با رضوانی این شهر بازی سختی پیش رو دارد.   خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان برای حفظ جایگاه خودشان چاره ای ندارند که دیدارهای هفته هفتم را با پیروزی پشت سربگذارند زیرا رقابت در جدول رده بندی گروه پنجم بسیار نزدیک است.
در این گروه بعد از تیم های خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان تیم صنعت فولاد اصفهان با 11 امتیاز در مکان سوم ایستاده است. دانشگاه علوم پزشکی کرمان با 10 امتیاز و تیم های  بیرجند ، یزد لوله و رضوانی اصفهان تیم های 9 امتیازی هستند که در صورت لغزش دو نماینده هرمزگان در هفته هفتم می توانند جای آن ها را در صدر و مکان دوم جدول رده بندی  بگیرند.
 امید بتن نورآباد فارس در این گروه هشت امتیاز دارد و درمکان هشتم قرار دارد. مقدسی کیش و شهرداری منوجان هرکدام شش امتیاز کسب کرده اند ومکان های نهم و دهم را در اختیار دارند. سپاهان خورموج با 5 امتیاز در رده یازدهم ایستاده است . باهو دشتیاری چابهار با یک امتیاز و سپیددشت شهرضا بدون امتیاز تیم های هستند که عنوان های دوازدهم و سیزدهم جدول رده بندی را به خودشان اختصاص داده اند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها