مسابقات تیراندازی  اهداف پروازی در میناب

نفرات برتر معرفی شدند 



نخستین دوره مسابقات آزاد تیراندازی  اهداف پروازی  متحرک به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش به میزبانی شهرستان میناب در دهکده ورزشی بسیج باغ ملک شهر میناب و سالن تیراندازی با شرکت ۴۸شرکت کننده بانوان و آقایان در تپانچه و بیش از بیست نفر از آقایان در اهداف پروازی برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، در این مسابقات و در تپانچه در رده سنی نوجوانان و جوانان ستایش عباسلو از بندرعباس، طهورا خان لاری از میناب و فاطمه عسکری از بندرعباس عناوین برتر راکسب کردند.‌  در رده بزرگسالان در تپانچه بانوان، مریم قاسمی زاده ،  سمنبر گذری ازبندرعباس  و ‌خدیجه خادمی از شهرستان میناب اول تا سوم شدند. در بخش آقایان و در رشته اهداف پروازی (تراپ)  اصغر هاشمی  در جایگاه اول قرار گرفت.  سید محمدپویا موسوی و سید حمید رضا موسوی هردو از بندرعباس مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند. 
   نفرات برتر معرفی شدند 
 
 
در رشته تپانچه محمدرضاچاووشی نیا، سیدابوالفظل طالبی و فاضل مینابی پور اول تا سوم شدند. در حاشیه اختتامیه این مسابقات  با حضور جواد نظامی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب،جواد اسلامی رئیس هیات تیراندازی استان هرمزگان، طالبی رئیس هیات تیر اندازی شهرستان میناب، خانم خاکساری نائب رئیس هیات استان، خانم بهرامی مسئول امور بانوان اداره ورزش و جوانان شهرستان میناب و خانم عالی پور نایب رئیس هیات تیراندازی شهرستان بندرعباس برگزار شد و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.
  
  نفرات برتر معرفی شدند 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها