در هفت ماهه گذشته؛

پلمب 49 واحد صنفی متخلف در قشم



مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: چهار هزار و ۲۷۲ مورد گشت مشترک بازرسی در هفت ماهه سالجاری از واحدهای صنفی قشم انجام شد که در نتیجه آن ۴۹ واحد صنفی متخلف پلمب شد.

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، هرمز امیری افزود: در این مدت همچنین ۶۲۵ مورد تذکر شفاهی برای اصناف فعال صادر و ۶۱  پرونده تخلف برای اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شده است.

وی ادامه داد: کم فروشی، گران فروشی، تقلب، احتکار کالا، نبود درج قیمت و نصب نرخنامه، فروش اجناس غیربهداشتی، ممنوعه و فروش کالا به صورت غیرمجاز از جمله تخلفات انجام شده بود.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: این بازدیدها در قالب تیم‌های بازرسی متشکل از نمایندگان مدیریت بازرگانی و اصناف منطقه آزاد، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت و تجارت ، پلیس اماکن و اداره تعزیرات حکومتی و اداره دامپزشکی شهرستان قشم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفت ماه گذشته، ۱۴۹ صورت جلسه تنظیم شده و ۳۹۹ اقلام مختلف غیرمجاز معادل یک هزار و ۷۳۵ کیلوگرم مواد خوراکی و نوشیدنی غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته نابود شده است.

امیری افزود: همچنین با هدف نظارت بر قیمت‌گذاری و رعایت قیمت مصوب در اصناف از ابتدای سال جاری ۲۳ مورد نرخنامه برای واحدهای صنفی مختلف از جمله نانوایی‌ها و میوه‌فروشی ها مصوب و ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: همچنین نیروهای بازرسی این مدیریت در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، با اصناف بی توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی و اخطارها برخورد می‌کند.

امیری گفت: قشموندان می‌توانند با تلفن گویای ۰۷۶۳۵۲۵۲۰۱۰ و همچنین شماره تلفن  ۰۷۶۳۵۲۴۱۰۱۰ و یا مراجعه حضوری به مدیریت بازرگانی و اصناف، نظرات و شکایات خود را اعلام و پیگیری نمایند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها