با حضور مدرس رسمی فدراسیون فوتبال

کلاس توجیهی و باز آموزی فوتسال برگزار شد



کلاس توجیهی و دانش افزایی داوران فوتسال بانوان و آقایان هرمزگان به صورت وبینار برگزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالمجید معماری رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان گفت: قصد داشتیم کلاس توجیهی و دانش افزایی داوران فوتسال را به صورت حضوری با حضور یکی از مدرسان به نام فوتسال کشور برگزار کنیم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که این کلاس را به صورت وبینار ودر چهار ساعت با تدریس علیرضا رجبی از داوران بین المللی و مدرس رسمی فدراسیون برگزار کردیم.
رئیس دپارتمان داوری کمیته داوران فوتبال هرمزگان بیان داشت: در این کلاس ۶۰ نفر از داوران بانو و آقای فوتسال هرمزگان شرکت کردند و آخرین تغییرات داوری فوتسال برای آن ها باز آموزی شد تا از فردا که لیگ برتر فوتسال هرمزگان شروع می شود داوران با یک آمادگی کامل این مسابقات را قضاوت کنند.
معماری از قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال و حمید رضایی رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی به خاطر فراهم کردن شرایط برگزاری این کلاس تشکر  کرد و گفت: سهرابی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال و رجبی مدرس کلاس نهایت تلاش خود را در برپایی این کلاس داشتند که لازم می دانم از این دو عزیز هم قدردانی کنم.
رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان در پایان گفت: با هماهنگی هیات فوتبال و کمیته داوران استان در سال آینده یک کلاس توجیهی و باز آموزی حضوری برای داوران فوتسال استان برگزار خواهیم کرد. لازم به توضیح است که علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال به طور رسمی این کلاس را افتتاح نمودند.

کلاس توجیهی و باز آموزی فوتسال برگزار شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها