با حضور چهار تیم 

سوت آغاز لیگ دسته اول فوتسال هرمزگان به صدا درآمد



رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های استان هرمزگان با حضور چهار تیم استقلال هرمز ، لاجوردی پوشان بندرلنگه ، ستاره اتحاد سرخون و شهرداری گوهران بشاگرد زیر نظر هیات فوتبال استان در سالن بسیج بندرعباس آغاز شد.
به گزارش صبح ساحل، دربازی نخست دوتیم شهرداری گوهران بشاگرد و لاجوردی پوشان بندرلنگه به مصاف هم رفتند. تیم شهرداری گوهران بشاگرد که برای نخستین بار در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود نشان داد که رقیب سرسختی  برای همه تیم ها خواهد بود و درنخستین بازی درخشان ظاهر شد وچیزی نمانده بود حریف خود را با شکست مواجه سازد.
نیمه نخست دو تیم با نتیجه تساوی یک یک به پایان بردند. در وقت دوم هر دوتیم پا به پای هم پیش رفتند و درپایان بازی با نتیجه مساوی سه سه به پایان رسید. برای تیم شهرداری گوهران بشاگرد کاظم شریف زاده دو گل و محمد احمدی گلزنی کردند. همچنین برای لاجوردی پوشان بندرلنگه ، احسان قاسمی ، صدیق دهقان و یوسف رنجبر گل زدند. مهدی صادقی ، علی اکبر سحرخیز و عبدالرضا قاسم پور این دیدار را قضاوت کردند.
در بازی دوم استقلال هرمز و ستاره اتحاد سرخون به میدان آمدند. تلاش دو تیم برای رسیدن به گل تا پایان بازی نتیجه ای در بر نداشت و امتیازها تقسیم شد.
داوران این بازی مهرداد هاشمی ، سجاد سالاری و عبدالرصا قاسم پور بودند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها