رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور:

دادگاه متهمان پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی به زودی آغاز می‌شود



رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از به اتمام رسیدن رسیدگی به پرونده سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی خبر داد.

به  نوشته ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی در حاشیه بازدید از دادسرای نظامی شهرستان شاهرود گفت: با اتمام رسیدگی به پرونده حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در دادسرای نظامی، این پرونده هم اکنون در مرحله تدوین کیفرخواست است.

وی افزود: مراحل محاکمه پس از طی فرآیند مقدماتی با حضور متهمان و اولیاء دم در دادگاه آغاز می‌شود.

بر اساس گزارش سازمان قضایی نیروهای مسلح، حجت الاسلام والمسلمین بهرامی همچنین با یادآوری اجرای طرح بازگشت به سنگر در نیروهای مسلح گفت: از سال ۹۸ تا نیمه اول سال ۹۹ بیش از ۲۵ هزار سرباز ترک خدمت کرده به خدمت مقدس سربازی بازگشته اند.

وی افزود: در این طرح با بازگشت سرباز به خدمت، پرونده قضایی رسیدگی نمی‌شود و پس از اتمام خدمت، مشمول معافیت از مجازات می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، پرواز شمارهٔ ۷۵۲ هواپیمایی بین‌المللی اوکراین در ۱۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۶:۱۹ صبح، اندکی پس از برخاستن از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی دچار سانحه شد. طبق مصوبه هیئت دولت در تاریخ ۱۰ دی‌ماه، وزارت راه و شهرسازی موظف شده است تا با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط ترتیب پرداخت مبلغ ۱۵۰ هزار دلار یا معادل یورویی آن به خانواده‌ها و بازماندگان هریک از جان باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی پرداخت کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها