پرسپولیس قهرمان لیگ‌برتر شد



تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار خود در لیگ‌برتر فوتبال ایران مقابل تیم‌ فوتبال مس رفسنجان با نتیجه یک بر صفر و با گل گولسیانی به برتری رسید و قهرمان بیست‌وسومین دوره لیگ شد.

 

به گزارش صبح ساحل، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و مس رفسنجان در هفته آخر لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی در یک دیدار حساس و سرنوشت‌ساز به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد و موفق شد به مقام قهرمانی بیست‌وسومین دوره لیگ‌ برتر فوتبال ایران برسد.

پرسپولیس با این پیروزی ۶۸ امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به استقلال که در ورزشگاه آزادی موفق شد با نتیجه ۲ بر صفر برابر پیکان به برتری برسد و ۶۷ امتیازی شود به مقام قهرمانی لیگ‌برتر فوتبال ایران رسید.

گل:

گئورگی گولسیانی دقیقه ۸۵ برای پرسپولیس

شرح گل:

در دقیقه ۸۵ این دیدار وحید امیری که در نیمه دوم به جای مسعود ریگی به میدان آمده بود همانند دیدار قبلی سرخپوشان اثرگذار واقع شد و با یک پاس گل زیبا و یک سانتر دقیق توپ را به درون محوظه جریمه مس رفسنجان ارسال کرد و گئورگی گولسیانی موفق شد گل نخست این دیدار را به ثمر برساند و ورزشگاه آزادی را منفجر کند.

کارت‌زرد: 

مهدی ترابی، سروش رفیعی و عیسی آل کثیر از پرسپولیس و فرشید باقری وحامد لک از مس رفسنجان

کارت قرمز: -

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی (وحید امیری)، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (علی نعمتی)، مهدی ترابی (محمد خدابنده لو)، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، اوستون اورونوف و عیس آل‌کثیر.

ترکیب مس رفسنجان: حامد لک، محمد نژادمهدی (مجید نصیری)، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، محمدمهدی محبی، سعید واسعی (عرفان شهریاری)، منتظر محمد و سجاد شهباززاده.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها