«عبدالناصر همتی» داوطلب انتخابات ریاست جمهوری شد



عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی با حضور در ستاد انتخابات کشور داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

به گزارش صبح ساحل، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی دقایقی قبل با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

 

عبدالناصر همتی بعداز ظهر شنبه پس از ثبت نام درانتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات کشور گفت: امروز برای کشور عزیزمان ایران و آینده خوب برای مردم ثبت نام کردم.

وی با بیان اینکه «امروز جایگاه اقتصاد کشور و رفاه و آرامش مردم همتراز با تلاش و صبوری مردم نیست»، اظهار کرد: امروز اصلاحات عمیق و گسترده اقتصادی مهم ترین نیاز کشور است. گذران زمان به نفع ما نیست و آنچه مردم مطالبه می‌کنند رشد، رفاه و آرامش اقتصادی است که این تنها در سایه بینش اقتصادی است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: مردم انتظار به حق دارند که در سایه رفاه زندگی کنند و از آینده شغلی فرزندانشان اطمینان خاطر داشته باشند.

همتی گفت: ایران و مردم در یک بزنگاه تاریخی هستند که در آن باید بر تجربیات علمی و اندوخته های دانش بشری برای افزایش درآمد، ارتقای سرمایه اجتماعی و افزایش امید و اطمینان تکیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه بدون وابستگی به هیچ تشکل سیاسی با اتکا به مردم وارد صحنه می‌شوم، خاطر نشان کرد: برنامه خود را در روزهای آینده منتشر خواهم کرد؛ این برنامه آرمان پردازی نیست بلکه ماحصل تجربه و درک محدودیت‌ها و فرصت‌های کشور است. قوه مجریه دارای برنامه اقتصادی متمرکز خواهد بود و ظرفیت اصلی خود را به این امر اختصاص خواهد داد. امیدوارم در روزهای آینده بیشتر با مردم صحبت کنم و جرئیات بیشتری از برنامه خود را در معرض نقد و بررسی و در نهایت اطلاع مردم قرار دهم.

 

گفتنی است، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات امروز به پایان خواهد رسید و داوطلبان باید با به همراه داشتن مدارک قید شده در اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان و با حضور در ستاد انتخابات کشور، نام نویسی خود را انجام دهند.

منبع: ایسنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها