فعالیت 50 کیت نمونه گیری کرونا در مرز مهران



موج بازگشت زائران اربعین از مرز مهران امروز همچنان ادامه دارد و مسئولان برای تسریح در انجام اقدامات به افزایش گیت‌های کنترلی و ... اقدام کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، شدت موج بازگشت زائران اربعین از مرز مهران امروز همچنان ادامه دارد و مسئولان برای تسریع در انجام اقدامات به افزایش گیت‌های کنترلی و ... اقدام کردند.

50 گیت نمونه‌گیری در مرز مهران دایر شد

محمد کریمیان در ایلام گفت:  ️50 گیت نمونه‌گیری و غربالگری کرونا در مرز مهران برای بررسی سلامت زائران در بازگشت راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:  ️برای فعال کردن گیت‌ها از ظرفیت سپاه، ارتش و همچنین دانشگاه‌های علوم پزشکی کرمانشاه و همدان بهره‌مند بوده‌ایم.

 

افزایش سه برابری گیت های گذرنامه در مرز مهران

سردار اشتری، در مرز مهران از افزایش سه برابری گیت‌های کنترلی گذرنامه در مرز مهران خبرداد و گفت: تا اتمام عملیات بازگشت زائران حسینی به کشور، آماده خدمتگذاری به آنها هستیم.

فرمانده ناجا افزود: نیروی انتظامی در مرزبانی و گیت های گذرنامه در امر ورود زائران به میهن اسلامی به سرعت اقدام می کند.

وی خاطرنشان کرد:گیت‌های گذرنامه‌ای نسبت به روزهای گذشته بیش از 3 برابر شده است. هیچ مشکل امنیتی تاکنون مشاهده نشده است.

 

نیاز به 3 هزار و 500 اتوبوس جهت جابه جایی زائران مرز مهران

احمد کرمی از نیاز به 3 هزار و پانصد اتوبوس جهت جابه جایی زائران در مرز مهران خبر داد و گفت: حدود سه هزار و 500 الی چهار هزار اتوبوس برای بازگشت زائران اربعین به مقصد تا روز جمعه نیاز است.

فرمانده قرارگاه اربعین مستقر در مرز مهران افزود: بر اساس پیش بینی های انجام شده حدود 70 درصد زائران اربعین برای بازگشت به مرز مهران مراجعه می‌کنند و می‌طلبد بیش از پیش تمهیدات لازم را برای سهولت و ارائه خدمات به این زائران فراهم کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها