رییس کل دادگستری هرمزگان:

حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است



رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت ملت ایران است و امروز میهن اسلامی برای رسیدن به قله های پیشرفت و افتخار بیش از هر زمان دیگری به بصیرت و حضور آگاهانه مردم نیازمند است.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از ایرنا، «مجتبی قهرمانی»،رییس کل دادگستری هرمزگان روز پنجشنبه در جریان مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در بندرعباس، گفت: حماسه بزرگ و پرمعنای ۹ دی، بساط فتنه خطرناک ایادی استکبار و هتاکان به ساحت مقدس حضرت اباعبداللّه الحسین (ع) را در هم پیچید و بصیرت و هوشمندی مثال‌زدنی ملت بزرگ ایران را به رخ جهانیان کشید.

وی حماسه ۹ دی را  نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی خواند و افزود: امروز، میهن اسلامی برای رسیدن به قله های پیشرفت و افتخار بیش از هر زمان دیگری به بصیرت و حضور آگاهانه مردم در صحنه نیازمند است.

رییس کل دادگستری هرمزگان، با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) و بزرگداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، سالروز حضور عاشورایی و تاریخ‌ساز ملت بزرگ ایران در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه در برابر فتنه‌گران و ایادی استکبار را گرامی می‌دارم.

به مناسبت یوم اللّه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، نماینده ولی فقیه، جمعی از روحانیان واقشار مختلف مردم، رییس کل دادگستری استان هرمزگان، رؤسا و دادستان‌های حوزه های قضایی استان و مسوولان و قضات و کارکنان این مجموعه با حضور پر شور در راهپیمایی و تجمع نهم دی، سالروز میثاق امت با ولایت را گرامی ‌داشتند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها