استاندار هرمزگان:

ورود خودرو به استان ۶۹ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است



استاندار هرمزگان گفت: از ۲۵ اسفند پارسال تا سوم فروردین ورود خودرو به هرمزگان ۶۹ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان گفت: در این مدت حدود ۳۶۹ هزار وسیله نقلیه وارد هرمزگان شده است و فقط در روز دوم فروردین در یک روز حدود ۵۷ هزار وسیله نقلیه وارد استان شد.

دوستی افزود: با توجه به اینکه هرمزگان قطب گردشگری دریایی کشور محسوب می‌شود یک میلیون و ۸۳ هزار نفر با شناور‌ها به جزایر استان سفر کردند. وی گفت: تمرکز مسافرانی که از طریق دریایی به جزایر سفر کردند عمدتا بر روی جزایر قشم، کیش و هرمز به عنوان قطب‌های جدید گردشگری دریایی ایران بود که رشد ۳۰۶ درصدی را در این حوزه داشتیم.

استاندار هرمزگان افزود: آمار ورود به جزایر با خودرو ۱۶۴ هزار دستگاه بوده که نسبت به سال قبل ۳۵۲ درصد و نسبت به سال ۹۸ حدود ۳۶ درصد رشد داشته است.

دوستی گفت: کارگروه احصا نیز برای شناسایی نواقص و کمبود‌ها نیز تشکیل شده چرا که موج سفر‌هایی که وارد استان شده‌اند آرزو‌های ما را در حوزه‌های گردشگری برآورده کرده است از این بابت که ما همیشه به دنبال تنوع بخشی به سفرها، توجه به جزایر جنوبی و رونق گردشگری دریایی بودیم و این اتفاقات امسال بسیار مبارک است که تلاش می‌کنیم نقطه ضعف‌های موجود در دو بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری استان را ظرف سه ماه آینده با برنامه‌ای ویژه برطرف کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها