آغاز عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز بندرعباس



 عملیات احداث مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز نظام حسن زاده ناحیه یک بندرعباس روز چهارشنبه با حضور مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان آغاز شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، محمد قویدل در مراسم کلنگ زنی این فضای آموزشی گفت: این مدرسه با زیربنای ۲ هزار و۲۲۱ مترمربع با اعتباری افزون بر بر۲۵۰میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.
وی با تقدیر از بانی خیر این حرکت خداپسندانه تصریح کرد: این فضای آموزشی باتمام امکانات،در محل شهرک توحید از حوزه آموزش وپرورش ناحیه یک بندرعباس وبا توجه به نیاز منطقه به فضای آموزشی جدید اجرا می شود.
وی بیان داشت: اجرای این مدرسه با هزینه صد در صد خیرساز  است که به همراخ سرویس بهداشتی، سرایداری و دیوار و محوطه سازی ساخته می شود.
آیین کلنگ زنی این فضای آموزشی با حضور سید فخرالدین هاشم ،مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز نوسازی مدارس هرمزگان، سید عبدالله هاشمی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان، فرماندار بندرعباس، مشاور فرهنگی استاندار و دیگر مسوولان استانی برگزار شد.
بر اساس اعلام اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، ۲۰۳ مدرسه در قالب ۹۶۰ کلاس درس در استان در دست ساخت است که از این تعداد ۱۵۳ مدرسه در قالب ۷۱۴ کلاس درس با مشارکت خیران درحال اجراست.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها