مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم:

باشگاه استقلال تهران، کمپ ورزشی استاندارد در قشم احداث می‌کند



رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از سرمایه گذاری باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال تهران بابت احداث یک کمپ ورزشی استاندارد در قشم خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایرنا، افشار فتح الهی گفت: در جلساتی که با مسوولین باشگاه فرهنگی، ورزشی استقلال در تهران داشتیم قرار شد مدیرعامل این باشگاه با سفر به جزیره زیبای قشم برای  احداث این کمپ ورزشی استاندارد چندین موقعیت خوب را ارزیابی و رصد کنند.

وی ادامه داد: اگر مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال با سفر به جزیره آب و آفتاب محل احداث این کمپ را انتخاب و پسندید، یک کمپ استاندارد برای آینده ورزش قشم باقی می ماند و احداث می شود، ضمن اینکه یک پایگاهی برای ورود تیم های ورزشی داخلی و خارجی به سرزمین عجایب هفتگانه می شود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم توضیح داد: ما متاسفانه نمونه ای از این کمپ های استاندارد ورزشی را در داخل کشور نداریم و با نبود این گونه کمپ ها تیم های ورزشی ما برای تمرین و برپایی اردوهای ورزشی به سایر کشورهای خارجی می رفتند.

فتح الهی اضافه کرد: به لطف خدا در این فاصله ای که توفیق خدمت در جزیره زیبای قشم را داشتیم، یکی از موضوعاتی که خیلی مورد توجه قشموندان قرار گرفت همین تعامل و همدلی بود که بین سازمان منطقه آزاد و شورا و شهرداری قشم اتفاق افتاد.

وی گفت: وقتی بنا است محور، محور خدمت رسانی به مردم باشد خیلی فرق نمی کند که این منطقه آزاد، این شهرداری یا این فرمانداری باشد، باید سطح رضایت مندی مردم را بالا ببریم و اگر اصل بر رضایت مردم است همه این ساز و کارها و این ساختار ها ایجاد شده تا ما بتوانیم کیفیت خدمات به مردم را بالا ببریم، بنابراین خیلی نباید وارد این بحث دستگاهی و دعواهای معمولی بشویم که متاسفانه قبلا وجود داشت و به صورت مستقیم هم آسیبش به مردم رسیده بود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: هر کسی سر جایش خودش نشسته بود و امکاناتی داشته و حقوقی دریافت کرده است، اما آنهایی که ضرر کردند مردم بودند.

وی اظهار داشت: به لطف خدا در آن تفاهم ابتدایی که شکل گرفت یک رضایت مندی، یک خوشحالی و یک امیدی به مردم جزیره تزریق شد که مهم ترین اثر این کار مشترک بود که ما با هم انجام دادیم، حالا اینکه خروجی های کار چه نتیجه ای داشته است من هنوز خودم راضی نیستم، اما پیام اولیه اش مردم امیدوار شدند که چند مجموعه با هم همکاری می کنند و ان شاء الله به نتایجی هم می رسد که در آینده می تواند یک بخشی از مسائل و مشکل قشم را حل کند که این پیام ارزشمندی بود.

فتح الهی یادآور شد: این الگوی که اتفاق افتاد، به نظر من در ارزیابی کلی که عرض می کنم الگوی موفقی بود و این موضوع را حتما در سایر شهرهای دیگر جزیره قشم با شوراها و شهرداری های ادامه می دهیم، چون اعتقاد داریم که شوراها و شهرداری ها یک نهاد برخواسته از مردم هستند و پشتوانه رای مردمی را دارند و مورد اعتماد مردم هستند وقتی این ظرفیت وجود دارد این ظرفیت می تواند خیلی از مسایل و مسوولیت ها را بر عهده بگیرد و مشکلات مردم جزیره را حل و فصل کند.

وی افزود: از این جهت ما دامنه همکاری های سازمان منطقه آزاد قشم را با شوراها و شهرداری در آینده بیشتر خواهیم کرد و چیزی که تا کنون اتفاق افتاده یک نمونه اولیه بود، نمونه ای که مشاهده کردیم می تواند موفق عمل کند و می تواند منافع اش برای مردم باشد و زمانی که اینگونه است می توانیم دایره همکاری ها را بازتر  کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جلسه ای که امروز به واسطه این بهانه توفیق داشتیم که خدمت شما باشیم ما داریم یک  کار مشترک در حوزه شهری و بافت قدیم که مردم در سال های مختلف انتظار داشتند که خدمات بهتری را دریافت کنند و متاسفانه شاید نادیده گرفته شدند امروز بستری فراهم می شود تا بخشی از  خدمات اصلی در جزیره قشم اتفاق بیافتد.

وی اظهار داشت: قبل از حضور هیات مدیره جدید در منطقه آزاد قشم مردم هر شب در بافت قدیم قشم از ساعت ۲۰ شب تا ۶ صبح قطعی آب داشتند که به لطف زحمات شبانه روزی پرسنل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم برطرف شده و اکنون قطعی های شبانه آب به صفر رسیده مگر در مواقع استثنائی که مشکلاتی یا تعمیرات وجود دارد، قطعی آب رخ می دهد.

فتح الهی با بیان اینکه ما اکنون آب آشامیدنی در بافت قدیم قشم داریم ولی آب با کیفیتی نیست و کیفیت آب پایین است، افزود: من فکر می کردم که این مشکل در سر منشاء است یعنی محل آب شیرین کن مسئله دارد اما وقتی جواب و نتایج آزمایش ها را مشاهده کردیم و خروجی آب تصفیه شده را رصد کردیم دیدیم این آب، آب با کیفیتی است و در مسیر انتقال و شبکه انتقال چون فرسوده است هم هدر رفت دارد و هم کیفیت آب را پایین می آورد که یک ایرادی بود که باید بر طرف می شد.

وی ادامه داد: ان شاء الله به لطف این تفاهم نامه امروز که بعد از آن هم آیین آغاز عملیات اجرایی احداث و توسعه شبکه آب شهری و فاضلاب محلات بافت قدیم شهر قشم را به صورت رسمی آغاز خواهد شد امسال حداکثر تا پایان سال بحث آب را برای مردم در بافت قدیم حل می کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با تشریح این طرح اجرایی گفت: ۱۲ هزار مشترک موجود در بافت قدیم از این نوسازی بهره‌مند می شوند و اصلاح شبکه توزیع آب و احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب در بافت قدیم شهر قشم با اعتبار ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تا پایان امسال انجام می شود.

وی اعلام کرد: در مرحله نخست این پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال تا چهارماه آینده ۱۸ کیلومتر شبکه توزیع آب بهسازی و ۱۶ کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب احداث می شود.

در ادامه این جلسه حبیب بازماندگان قشمی رییس، مریم خادمی نایب رییس،  بی بی مریم پیرزنده، احمد شب تاریانی، محمدرضا اسلامی از اعضای شورای اسلامی شهر قشم و میرداد میردادی شهردار قشم به ایراد سخنرانی و بحث و تبادل نظر با افشار فتح الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم پرداختند.

پس از برگزاری این جلسه آیین کلنگ زنی احداث و توسعه شبکه آب و فاضلاب  بافت قدیم شهر قشم با حضور افشار فتح الهی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، حبیب بازماندگان قشمی رییس شورای شهر قشم، میرداد میردادی شهردار شهر قشم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد و اعضای شورای شهر قشم در یکی از محلات قدیمی قشم برگزار شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها