دیدار جراره با عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم



صبح ساحل، سیاسی _ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ابراز خرسندی از انتخاب جوان‌ترین نماینده نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با ویژگی‏های انقلابی از هرمزگان گفت: باید انگیزه‏های دینی و انقلابی در ادامه مسیر حفظ شود.

 به گزارش رجانیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین رجبی با حضور در جمع فعالان ستادهای انتخاباتی ابوالقاسم جراره نماینده منتخب مردم بندرعباس، قشم، خمیر، حاجی آباد، ابوموسی که با حمایت جبهه پایداری به عنوان نفر اول به مجلس نهم راه یافت، تصریح کرد: برنامه‏ ریزی دقیق، شناخت مشکلات و اولویت بندی مسائل فرعی و اصلی از مهم‏ترین فعالیت‏های آینده منتخبین مردم تا تشکیل مجلس نهم است.

قائم مقام موسسه پژوهشی امام خمینی (ره) در ادامه افزود: امیدوارم این اتفاق مبارک شجره طیبه ‏ای برای استان هرمزگان خواهد بود که ثمرات آن در آینده مشخص خواهد شد. در این دیدار نماینده منتخب مردم بندرعباس در سخنانی از  راه‌اندازی دفتر مرکزی با ساختاری  متفاوت و تشکیل کارگروه‏های تخصصی با بهره‏گیری از متخصصین، جوانان و دانشجویان خبرداد. ابوالقاسم جراره ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری انتخابات با تقدیر از حمایت‏های معنوی حضرت آیت الله مصباح و راهنمایی‏ها و روشنگری‏های ایشان، خواستار ادامه این حمایت‏های از سوی علمای اعلام و روحانیت معظم و ارائه رهنمود در این مسیر شد. وی اضافه کرد: امیدوارم در این مسیر سربازی شایسته برای مقام معظم رهبری و خدمتگزاری قابل برای ملت شریف ایران خصوصاً مردم هرمزگان باشم. نماینده منتخب مردم بندرعباس با اشاره به پایان رقابت و آغاز روند برنامه‏ریزی برای خدمت‏رسانی هرچه بهتر به مردم از تشکیل دفتر مرکزی با ساختاری متفاوت و نیز راه اندازی کارگروه ها و کمیته های برنامه ریزی و مشورتی با استفاده از نظرات و پیشنهادات متخصصین، صاحب نظران، جوان و دانشجویان در ابتدای سال آینده خبرداد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها