مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند



مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم را جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

 

به گزارش صبح ساحل، یوسف نوری عصر امروز ۲۰ مردادماه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های شرقی استان کرمان گفت: مدارس در سال تحصیلی آینده حضوری هستند و تدابیر لازم را جهت برگزاری کلاس ها به صورت حضوری با همکاری ستاد ملی کرونا اندیشیده شده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ایراد آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان رفع و فرایند اجرای طرح نظام رتبه‌بندی معلمان شروع شده است گفت: معلمان باید از قانون رتبه بندی برای ارتقا نظام تعلیم و تربیت و ارتقا شغلی خود استفاده کنند.
 
طبق تصمیمات ستاد کرونا و وزارت آموزش و پرورش، از اوایل مهرماه سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ تمامی کلاس های درسی مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار خواهد شد و دانش آموزان باید با رعایت فاصله اجتماعی و اصول بهداشتی بر سر کلاس های درس حاضر شوند.
از آنجا که معاونت وزارت بهداشت نیز از موفقیت آمیز بودن فرآیند واکسیناسیون برای تمامی رده های سنی از قبیل دانش آموزان و کادر اجرایی مدرسه تا سه دوز خبر داد. لذا ، وزارت آموزش و پرورش تصمیم بر آن داشت تا کلیه مدارس به صورت حضوری برگزار شود تا دیگر دانش آموزان به دلیل غیر حضوری بودن کلاس ها سردرگم نشوند و در حل تمارین کلاسی و دروس خود به مشکلی برنخورند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها