برخورد عمدی خودروی قاچاقچیان با پلیس در حاجی آباد

دستگیری عامل شهادت مامور پلیس



تصادف عمدی قاچاقچیان با مأمور پلیس در ایست و بازرسی اطراف حاجی آباد موجب شهادت ستوان سوم سیروس میرحسنی شد.
این جوان 31 ساله شبانگاه جمعه گذشته در حین انجام ماموریت به شدت مجروح شد. این جوان به بیمارستان حاجی آباد و سپس به بیمارستان خاتم انبیا بندرعباس منتقل شد ولی علیرغم تلاش کادردرمان ، چهارشنبه شب چشم از دنیا بست . مراسم تشییع پیکر این شهید بزرگوار ظهر پنج شنبه گذشته  از داخل سالن فرهنگی و ورزشی نیروی انتظامی در انتهای خیابان طلوع در بندرعباس برگزار و در زادگاهش در روستای بنگود بخش احمدی شهرستان حاجی آباد به خاک سپرده شد.
 
   

دستگیری قاتل 

14 مردادماه جاری ماموران انتظامی شهرستان حاجی آباد در اجرای ایست و بازرسی موقت به دو دستگاه خودروی در حال تردد مشکوک شدند ودستور ایست دادند اما رانندگان به این دستور پلیس برای توقف توجه ای  نکردند وبا سرعت زیاد به  سمت آنها حرکت کردند. تااینکه یکی از خودروهای حامل احشام قاچاق، پلیسی را زیرگرفت.قاچاقچیان پس از این حادثه از محل متواری شدند.
 به گفته سرهنگ موسی عرب، معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان با تلاش همه جانبه و اشرافیت اطلاعاتی کار آگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان حاجی آباد، در اوایل بامداد بیستم مردادماه قاتل این شهید والامقام در شهرستان داراب استان فارس شناسایی، در یک عملیات ضربتی دستگیر و انجام اقدامات قانونی و قضایی در دستور کار قرار دارد.

روزنامه صبح ساحل

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها