مجوز شماره‌گذاری خودروهای تیبا صادر شد



مدیر‌عامل سایپا گفت: سازمان استاندارد مجوز شماره‌گذاری خودروهای تیبا را صادر کرده است و این خودروها از هفته آینده تحویل مشتریان می شود.

       

به گزارش صبح ساحل، محمدعلی تیموری درباره با شماره‌گذاری و تحویل خودروهای تیبا که تحویل آنها متوقف شده بود،اظهار داشت: بابت تأخیر در تحویل خودروهای تیبا از خریداران و ثبت‌نام کنندگان عذرخواهی می‌کنیم. 

مدیر عامل سایپا با بیان اینکه این خودروها یک سال قبل پیش فروش شده بود، افزود: از خرداد‌ امسال با نظر سازمان ملی استاندارد شماره‌گذاری این خودروها متوقف شده بود. 

وی اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد از هفته قبل مجوز شماره‌گذاری 15 هزار خودروی تیبا را به نیروی انتظامی اعلام کرد.

تیموری گفت:  فرایند شماره‌گذاری و پلاک‌گذاری این خودروها از هفته آینده آغاز و بعد از پلاک‌گذاری خودروها را تحویل مشتریان خواهیم داد.  

    

سامانه عرضه یکپارچه خودرو

 اوایل خرداد ماه امسال در خصوص خودروهای تیبا، نامه‌ای از سوی سازمان ملی استاندارد به پلیس راهور ارسال شد، با این مضمون که خودروی تیبا در حال حاضر مورد تایید نیست و نباید شماره‌ گذاری شود. از زمان ارسال این نامه تا کنون شماره‌ گذاری این خودرو متوقف شده است.

حدود ۴۰ هزار نفر با ثبت‌ نام در سامانه عرضه یکپارچه خودرو به خرید خودروهای تیبا و ساینا اقدام کردند اما بعد از فروخته شدن این خودروها، سازمان ملی استاندارد اعلام کرد که این دو برند قابل شماره‌گذاری نیستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها