دستگیری سارقان مامورنمای طلا و جواهرات در هرمزگان



کارآگاهان پلیس آگاهی هرمزگان سارقان مامورنمای طلا و جواهرات را دستگیر کردند.

    
یه گزارش صبح ساحل،  فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: این سارقان چندی پیش در شهرستان لارستان استان فارس اقدام به یک فقره سرقت به عنف طلاجات با پوشش مأمور کرده و سپس به استان هرمزگان متورای شده بودند.

سردار غلامرضا جعفری افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و پلیسی هویت اعضای باند ۴ نفره سارقان مسلح سابقه دار را شناسایی و متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
به گفته سردار جعفری، اعضای این باند تحت پیگرد قضائی بودند و دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت‌های مسلحانه و به عنف، قتل، آدم ربایی، شرارت، اخلال در نظم عمومی، کلاهبرداری، حمل و نگهداری سنگین مواد مخدر و جرائم دیگر هستند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۶ کیلو و ۵۰۰ گرم طلاجات مسروقه متعلق به مال باخته، یک قبضه سلاح برنو غیرمجاز، یک قبصه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز، ۴ دستگاه بی سیم دستی آماده به کار، البسه نظامی، یک دستگاه تلفن ماهواره ای، ۶۰ عدد فشنگ جنگی کلاش، ۶۲ عدد فشنگ برنو، ۵۵ فشنگ ساچمه زنی، ۴ دستگاه دوربین دید در شب کشف و ۴ دستگاه خودروی سواری متعلق به این باند نیز توقیف شد.
فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: متهمان به پلیس آگاهی استان منتقل و در بازجویی‌های اولیه به جرم ارتکابی اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند.
سردار جعفری از شهروندان و مردم استان خواست برای پیشگیری از وقوع سرقت نسبت به تقویت حفاظت فیزیکی منازل و استفاده از دوربین مداربسته و دزدگیر توجه و جدیت لازم داشته باشند و در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه موارد مشکوک از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها