تولید پژو ۲۰۶ در ایران متوقف شد



گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از توقف تولید پژو ۲۰۶ در سال جاری خبر داد و جایگزین‌های این خودرو فرانسوی پرفروش را معرفی کرد.

   

به گزارش صبح ساحل، گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در راستای اجرای طراح تحول کیفیت محصولات و همچنین فرامین ۸ ماده‌ای رئیس جمهور، تصمیم بر آن شد تا تولید محصولات قدیمی و جایگزینی آنها با خودروهای جدید در دستور کار قرار بگیرد. در همین راستا این گروه صنعتی قصد دارد تولید پژو ۲۰۶ را نیز متوقف کند. گفتنی است ایران خودرو در سال جاری تولید دو خودرو سمند و پژو ۴۰۵ را نیز متوقف کرده بود.

جزئیات توقف تولید پژو ۲۰۶

در این اطلاعیه آمده است، 206 که جزو خودروهای پرفروش و محبوب بازار محسوب می‌شود در اسفند سال جاری بعد از تحقق تعهدات به مشتریان از خط تولید خارج خواهد شد. همچنین این گروه خودروسازی قصد دارد دو خودرو 207 با موتور TU3 و پروژه TF21 که سال آینده تولید انبوه آنها آغاز می‌شود را به عنوان جایگزین 206 به بازار عرضه کند.

علاوه بر این، ایران خودرو در سال ۱۴۰۲ در راستای اجرای طرح تحویل کیفیت محصولات خود از دو خودرو جدید نیز پرده برداشت که قصد دارد با تولید انبوه آنها در سال آینده سبد محصولات خود را ارتقا دهد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها