۳۸۰ مسکن به مددجویان کمیته امداد هرمزگان تحویل شد



همزمان با سراسر کشور و با دستور ویدئوکنفرانسی آیت الله رئیسی رییس جمهور، ۳۸۰ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان تحویل شد.

 

به گزارش صبح ساحل، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان روز یکشنبه در این مراسم که به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: واحدهای مسکونی مددجویان به همت کمیته امداد و با مشارکت دیگر نهادهای انقلابی همچون بسیج سازندگی، بنیادمسکن و بنیاد علوی احداث و تحویل متقاضیان شد.

رضا مدرس افزود: این واحدهای مسکونی در راستای حمایت از محرومان و بخش‌های آسیب‌پذیر هرمزگان، در ۱۸ روستای این استان ساخته شده است.

وی اظهارامیدواری کرد: باتوجه به دستور رییس جمهور در خصوص ساخت مسکن مددجویان روستایی تا پایان سال ۱۴۰۲، بتوانیم این هدف را محقق کنیم و شاهد این باشیم که همه روستاییان از جمله مددجویان دارای مسکن مستقل و مناسب باشند.

جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز در این مراسم گفت: براساس تفاهم‌نامه منعقدشده با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، سهم سپاه امام سجاد(ع) استان در ساخت مسکن‌های مددجویی، ۱۵۰ واحد بود که در مجموع ۱۵۸ واحد احداث و به نیازمندان استان واگذار شد.

سردار هدایت الله امیری بااشاره به اینکه برای ساخت هر واحد ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شده است، افزود: از این میزان، ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی و ۱۰۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض بوده است.

وی یادآورشد: ۵۰ گروه جهادی استان هرمزگان در ساخت این واحدهای مسکونی مشارکت داشتند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان نیز با اشاره به ۱۴ اسفندماه سالروز تاسیس کمیته امداد و هفته احسان و نیکوکاری گفت: در این روز ۲۳ هزار واحد مسکن مددجویی در سطح کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفت که سهم این استان ۳۸۰ واحد بوده است.

حمید باسره افزود: برای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون تومان و در مجموع ۱۱۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی بیان کرد: بنا داریم تا پایان سال ۱۴۰۲ بیش از ۲ هزار واحد مسکونی را احداث و تحویل مددجویان دهیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان اظهار کرد: در این راستا مددجویان بدون مسکن شناسایی شده و تفاهم‌نامه های لازم با دستگاه های مربوطه نیز بسته شده است که امیدواریم طبق قول رییس جمهور، اعتبار بسیار خوبی نیز در این زمینه دیده شود.

همزمان با سراسر کشور و با حضور ویدئوکنفرانسی آیت الله رئیسی رییس جمهور و سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۲۳ هزار مسکن مددجویان این نهاد به بهره‌برداری رسید که سهم استان هرمزگان از این تعداد ۳۸۰ است.

بیش از ۹۰ هزار خانوار زیرپوشش کمیته امداد هرمزگان هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها