ساعت‌ها انتظار در صف بنزین/ مسئولان چه می‌کنند؟


نویسنده: صبح ساحل

صف‌های طولانی جایگاههای سوخت در هرمزگان مدتی است که موجب اعتراض شهروندان شده‌است. مردم مجبورند ساعت‌ها در صف منتظر بمانند و این موضوع نیازمند ساماندهی و اقدام جدی است.

  

یکی از شهروندان بندرعباس در گفت‌وگو با صبح ساحل از وضعیت صف‌های بنزین گلایه کرد.

این شهروند می‌گوید: «هرروز در صف‌های کیلومتری جایگاه‌های سوخت، ساعت‌ها علاف می‌شویم. بعدازظهرها دیگر بنزین آزاد نیست و دوباره باید تا 12شب منتظر بمانیم. گاهی اوقات ساعت 2_3 صبح ما در صف بنزین هستیم. چندین بار نیروهای ما به خاطر ماندن در صف بنزین دیرتر به محل کار رسیده‌اند».

او اضافه می‌کند: «اگر کسی مریض داشته باشد یا هرمشکل دیگری داشته باشد حتی مردم هم دیگر صفشان را به هم نمی‌دهند چون ساعت‌ها باید در صف منتظر بمانند. از طرفی معمولا می‌بینیم که تعدادی از نازل‌های سوخت‌گیری هم در هر جایگاهی خراب هستند».

این شهروند می‌گوید: «از هرجا پیگیری می‌کنیم می‌گویند به خاطر قاچاق سوخت وضعیت این است. چرا شهروندان باید انقدر در صف‌ها منتظر بمانند».

او ادامه می‌دهد: « می‌گویند مردم از کارت سوخت شخصی استفاده کنند تا مشکل صف‌های طولانی حل شود، درحالی که 60لیتر بنزین یه سرعت تمام می‌شود. در استان هرمزگان با این هوای گرم 60 لیتر بنزین اصلا جوابگو نیست. چندروز سر کار برویم و برگردیم سهمیه بنزین‌مان تمام می‌شود. درنهایت مجبوریم به سراغ بنزین آزاد برویم».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها