معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان:

انتظار داریم جهاد دانشگاهی استان در حوزه آب‌شیرین‌کن‌ها ورود جدی‌تری داشته باشد



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان گفت: انتظار داریم جهاد دانشگاهی هرمزگان در حوزه آب‌شیرین‌کن‌ها ورود جدی‌تری داشته باشد و در بحث نمک زدایی نیز بتواند با دانش علمی و توانمندی هایش نقش بهتری ایفا کند.

      

به گزارش صبح ساحل، احسان کامرانی صبح امروز (۱۱ تیرماه) در جلسه شورای مدیران جهاد دانشگاهی واحد هرمزگان، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در بسیاری از مسائل استان هرمزگان به ویژه حوزه‌های علمی توانسته اقدامات درخشانی از خود برجای بگذارد.

وی با بیان اینکه باید از زحمات دکتر دل‌پسند بر ریاست جهاد دانشگاهی هرمزگان تقدیر کرد، افزود: ایفای صحیح مسئولیت و اقدامات ماندگار در هرمزگان از سوی این فرد دانشگاهی و علمی جای تقدیر دارد و همواره به عنوان عضوی از کمیسیون دانشجویی استان فردی تأثیر گذار بود که همواره از نظراتشان در راستای اعتلای جامعه دانشگاهی استان هرمزگان بهره برده ایم.

کامرانی با اشاره به اینکه دکتر زاهری از نمونه افراد شایسته دانشگاهی است که پله های ترقی را به درستی طی کرده و به طور حتم می‌تواند در قامت رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان یادگارهای خوبی از خودش برجای بگذارد، تصریح کرد: تغییر در ریاست ها به معنی حذف نبوده و نیست و بلکه چرخش های مدیریتی برای ایجلاد انگیزه و امری عادی است.

وی با بیان اینکه باید تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد و امیدوارم دکتر زاهری بتواند با توانمندی و شایستگی هایش در این مسیر گام بردارد، خاطرنشان کرد: هرمزگان استانی ساحلی و دریایی است و ظرفیت بالایی دارد که می تواند با همت و برنامه ریزی مناسب نقش مهمتری را در پیشرفت کشور ایفا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد دریا محور هرمزگان می تواند جایگاه بالاتری داشته باشد، اضافه کرد: تنها از ۱۵ درصد ظرفیت دریا در کشور بهره برده ایم در حالی که می توانیم از این موهبت الهی بهره بیشتری ببریم.

وی در پایان گفت: انتظار داریم جهاد دانشگاهی هرمزگان در حوزه آب‌شیرین‌کن‌ها ورود جدی تری داشته باشد و در بحث نمک زدایی نیز بتواند با دانش علمی و توانمندی هایش نقش بهتری ایفا کند.

     

جهاد دانشگاهی می‌تواند نقش مهمی در توسعه سواحل مکران داشته باشد

سرپرست اداره کل امور واحدهای جهاددانشگاهی گفت: آینده درخشانی که برای سواحل مکران در نظر گرفته شده به آینده استان هرمزگان هم گره خورده و به طور حتم جهاد دانشگاهی در این موضوع باید نقش اساسی و تعیین کننده ای را ایفا کند.

اسد رازانی نیز در این جلسه اظهار کرد: از زحمات تمامی همکاران جهاد دانشگاهی هرمزگان به ویژه دکتر دل پسند در مدت خدمتش در مسند این واحد دانشگاهی کمال تقدیر و تشکر دارم.

وی با بیان اینکه دل پسند فردی توانمند و باتجربه است و به طور حتم از وجودش در مسند دیگری بهره خواهیم برد، تصریح کرد: هدف از این جابجایی مدیریتی تنها تزریق انگیزه و انرژی برای خدمت و تلاش بیشتر بوده و هست.

رازانی با اشاره به اینکه دکتر زاهری فردی توانمند و با تجربه است که به طور حتم با شناختی که از وی وجود دارد به طور حتم منشاء خیر خواهد بود، اضافه کرد: موفقیت آقای زاهری در جهاد دانشگاهی هرمزگان با کمک و یاری تمامی همکاران به بار خواهد نشست و این همدلی که امروز در جهاد دانشگاهی هرمزگان شاهد بودم، نوید روزهای موفقی در آینده خواهد داد.

وی با بیان اینکه راز موفقیت جهاد دانشگاهی در پویایی و انگیزه در حرکت به سوی گام های علمی است، خاطرنشان کرد: جهاد با فرهنگ سازمانی جهادی در کشور شناخته می شود و کسب افتخارات متعدد خود گواه این موضوع است.

سرپرست اداره کل امور واحدهای جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه زنده یاد آشتیانی نمونه‌ای از یک جهادگر با تقوا و با دانش بود که توانست در محدودیت ها با پشتکار و علم خود نشدنی ها را به فعل شدن تبدیل کند، عنوان کرد: جهاد دانشگاهی در استان‌ها با بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های هر استان می تواند گوشه ای از مشکلات کشور را برطرف کند.

وی در پایان گفت: آینده درخشانی که برای سواحل مکران در نظر گرفته شده به آینده استان هرمزگان هم گره خورده و به طور حتم جهاد دانشگاهی در این موضوع باید نقش اساسی و تعیین کننده‌ای را ایفا کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها