شرکت توانیر اعلام کرد:

آمادگی کامل صنعت برق برای تامین بدون محدودیت برق کنکور سراسری



شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای از آمادگی کامل صنعت برق کشور برای تامین برق حوزه‌های برگزاری نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۲ طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه خبر داد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته باشگاه خبرنگاران، امسال برای نخستین بار کنکور سراسری در یک روز کاری برگزار می‌شود. ​از این رو صنعت برق با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام آمادگی برای تامین برق مراکز برگزاری کنکور، از همه هموطنان خواست که با همکاری با صنعت برق، در تامین برق مراکز و آرامش فرزندان خود سهیم باشند.

براساس این گزارش، نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۲ طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه این هفته (۱۴ و ۱۵ تیر ۱۴۰۲) در سراسر کشور برگزار می‌شود و صنعت برق کشور همچون سال‌های گذشته به منظور تامین برق مطمئن و پایدار مراکز برگزاری آن، در آمادگی کامل سر می‌برد.

در همین خصوص سخنگوی صنعت برق کشور نیز تاکید کرد: همه همکاران صنعت برق در سراسر کشور در جهت تأمین برق پایدار مراکز برگزاری آزمون و حفظ آرامش آینده سازان این مرز و بوم کاملاً آماده هستند.

در این اطلاعیه از هموطنان خواسته شده است تا با قرار دادن درجه کولر‌های گازی خود بر روی ۲۴ و استفاده از دور کند کولر آبی، صنعت برق را در تامین برق مطمئن و پایدار به ویژه هنگام برگزاری کنکور سراسری یاری کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها