از ابتدای سال تاکنون؛

23 واحد صنفی و 9 مکان عمومی در قشم پلمب شد



مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم گفت: 23 واحد صنفی و 9 مکان عمومی در سطح شهرستان قشم بدلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی با دستور قضایی دادستانی پلمب شدند.

به گزارش صبح ساحل، «دکتر یاسر مرادی»، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم امروز با اشاره به پلمب ۳۲ واحد صنفی گفت: طی بازدید انجام شده توسط کارشناسان سلامت محیط و کار از واحد‌های صنفی و اماکن عمومی، ۲۳ واحد صنفی و ۹ مکان عمومی در سطح شهرستان قشم بدلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با دستور قضایی دادستانی پلمب شدند.

مرادی با تقدیر از بازرسین سایر ارگان‌ها که با کارشناسان  شبکه بهداشت و درمان در زمینه بازدید از واحد‌های صنفی و اماکن عمومی همکاری داشته اند؛ افزود: 9  هزار و 651 بازدید توسط کارشناسان سلامت محیط و کار شبکه بهداشت و درمان شهرستان قشم انجام شده است که 7 هزار و 52مورد آن از واحد‌های صنفی بوده است.

وی با بیان اینکه رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی اولین قدم در حفظ  سلامت است، عنوان کرد: 903 اخطار در بازدید‌های انجام شده کارشناسان به اماکن عمومی و واحد‌های صنفی داده شده است که بدلیل عدم توجه به اخطارهای صادر شده ۳۲ مورد به مراجع قضائی معرفی شده‌اند.

مرادی اضافه کرد: در راستای تامین سلامت عموم مردم ۷۹ نمونه مواد غذایی و ۵۵ نمونه آب از سطح شهرستان جمع آوری و به مرکز آزمایشگاهی ارسال شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها