آتش‌سوزی در نجف و انتقال 70 زائر ایرانی به بیمارستان



یکی از هتل‌های نجف که ۱۲۰ زائر ایرانی در قالب سه کاروان در آن حضور داشتند، آتش گرفت. منابع محلی می‌گویند: 70 زائر ایرانی به دلیل تنگی نفس به بیمارستان منتقل شدند.

     

به گزارش صبح ساحل، ساعاتی قبل یکی از هتل‌های اطراف نجف آتش گرفت و نیروهای امدادی با حضور در محل حادثه، اقدام به تخلیه هتل کردند و این روند ادامه دارد.

هتل ۶ طبقه قصرالشفاعه در نجف اشرف است که سه کاروان ایرانی شامل ۱۲۰ زائر در آن حضور داشتند. ۲ کاروان از استان اردبیل و یک کاروان‌ از استان‌های چهارمحال و بختیاری بوده است.

 

پس از آتش سوزی در هتل محل اقامت زائران ایرانی، حدود ۷۰ نفر از ایرانیان به دلیل تنگی نفس به بیمارستان و درمانگاه‌های عراق منتقل شدند. سایر زائران حاضر در این هتل زائرانی از پاکستان و سایر کشورها بودند که به گفته منابع محلی، برخی از آنها دچار سوختگی و تنگی نفس شدند.

هنوز اطلاعات دقیقی از شدت سوختگی در بین زائران ایرانی گزارش نشده است. اما حال چهار نفر از زائران برای پیگیری روند درمان قرار است به ایران منتقل شوند. 

گفته می‌شود، دلیل آتش سوزی هتل قصر الشفاعه نجف، بروز آتش سوزی در حسینه کنار آن بوده است.

به گزارش فارس، مرکز پزشکی حج و زیارت نیز پس از آتش سوزی در محل حادثه حاضر شده است. همه زائران ایرانی که با سه کاروان عازم عتبات شده بودند، زیرپوشش بیمه قرار دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها