در چهار ماهه نخست سال؛

اعزام و پذیرش بیش از ۱۵۱ هزار مسافر در فرودگاه قشم انجام شد



مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم از اعزام و پذیرش ۱۵۱ هزار و ۱۱۱ مسافر در چهار ماهه نخست امسال در فرودگاه بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «ناصر رجبی»، مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم روز چهارشنبه گفت: این آمار با انجام هزار و ۲۸۸ پرواز از طریق شرکت‌های هواپیمایی «قشم ایر»، «ایران ایر»، «آتا»، «زاگرس»، «سپهران»، «تابان»، «آسمان»، «پارس ایر»، «وارش» و معراج در مسیرهای جزیره قشم از تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و دبی و بالعکس که هزار و ۱۷۶ پرواز آن داخلی و ۱۱۲ پرواز آن خارجی بوده ثبت و گزارش شده است.

وی ادامه داد: در مدت یادشده ۱۵۱ هزار و ۱۱۱ مسافر و گردشگر از طریق این فرودگاه در جزیره زیبای قشم رفت و آمد داشته اند که از این تعداد ۱۴۱ هزار و ۳۳۱ نفر مسافر با استفاده از پروازهای داخلی و ۹ هزار و ۷۸۰ نفر گردشگر با استفاده از پروازهای خارجی اعزام و پذیرش شده اند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی قشم توضیح داد: در حال حاضر در هفته ۳۴ تا ۴۰ سورتی پرواز از این فرودگاه به مقاصد تهران، اصفهان و دبی (امارات متحده عربی) انجام می شود.

رجبی اضافه کرد: در زمان حاضر شرکت های هواییمایی «ایران ایر»، «وارش»، «قشم ایر» و «چابهار» به فرودگاه بین المللی قشم پرواز دارند که در چند ماه آینده و با خنک تر شدن هوا و با افزایش تقاضا برای مسافرت به جزیره پروازها نیز افزایش خواهد یافت.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها