اداره راهداری شهرستان حاجی آباد خبر داد:

تردد روان محور حاجی آباد بعد از تصادف تریلر با اتوبوس



اداره راهداری شهرستان حاجی آباد از روان شدن محور حاجی آباد -سیرجان محدوده تونل دوقلو خبر داد. این محور به دلیل تصادف تریلر با اتوبوس در جاده بندرعباس- حاجی آباد در محدوده قطب آباد دچار ترافیک شده بود.‌

            

به گزارش صبح ساحل، محمد راجی زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان حاجی آباد با بیان این خبر گفت: حوالی ساعت ۱۸:۵۵ امروز سه شنبه ۱۷ مردادماه اتوبوس حامل یک کاروان زیارتی از بندرعباس به مشهد در محدوده قطب آباد در جاده بندرعباس- حاجی آباد با یک دستگاه تریلر از ناحیه کناری تصادف می‌کند که شیشه جلوی اتوبوس نیز دچار شکستگی می‌شود.

وی افزود: بدنبال این حادثه، راننده تریلر که از حادثه گریخته بوده توسط عوامل پلیس راه چند کیلومتر آن سوتر متوقف می‌شود.

وی تاکید کرد: عوامل راهداری در همان لحظات ابتدایی، نسبت به بازگشایی این محور ترانزیتی اقدام کردند و حضور به موقع همکاران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان حاجی آباد قابل تقدیر است.

راجی زاده رئیس اداره راهداری شهرستان حاجی آباد تردد در این محورها را روان اعلام کرد.

گفتنی است که مسافران اتوبوس در سلامت کامل هستند اما بدلیل عدم امکان حرکت اتوبوس و خرد شدن شیشه‌های مجاور و جلویی خودرو، همه مسافران توسط آموزش و پرورش هرمزگان و راهداری استان به حاجی آباد منتقل و اسکان داده شدند تا شرکت مسافربری اقدام به تهیه اتوبوس جایگزین تا فردا کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها