شركت سهامی برق منطقه ای هرمزگان آگهي مزايده عمومی



 این شركت درنظردارد نسبت به اجاره  کارگاه تیر سازی واقع در چهچکور (بندرعباس) ازطریق مزایده عمومی1مرحله ای اقدام نماید. 
ازعلاقمندان به شركت درمزایده فوق دعوت می گردد جهت دریافت اسناد مناقصه به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس
 www.setadiran.ir مراجعه و نسبت به واریز مبلغ 500.000 ریال بصورت الکترونیکی به شماره حساب 4001103104025187 تمرکز وجوه درآمد حق انشعاب و سایر درآمدها شرکت برق منطقه ای هرمزگان ازتاریخ 25/05/1402  لغایت 30/05/1402 اقدام و یک نسخه از اسناد مزایده را دریافت نمایند  . با توجه به اینکه کلیه مراحل برگزاری مزایده از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار می گردد , لازم است در صورت عدم عضویت قبلی شرکت کنندگان در سامانه فوق مراحل ثبت نام در سایت مذکورانجام ونسبت به دریافت گواهی امضا, الکترونیکی اقدام نمایند . شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره  ، 076-33313774داخلی2273(آقای اشراقی) تماس حاصل فرمایند . ثبت شماره تلفن ,فکس وایمیل از سوی شرکت کنندگان در سامانه الزامی می باشد . ضمنا» تاکید می گردد علاوه بر بارگزاری  اسناد مزایده بصورت امضاء یا مهرشده ، تضمین شرکت در مزایده و همچنین پیشنهاد قیمت در سامانه ستاد ، می بایست تضمین شرکت در مزایده به صورت فیزیکی نیز در روز برگزاری مزایده به دبیرخانه این شرکت ارائه گردد.
توضیحات:
1-مبلغ تضمین شركت در مزایده :5 درصد مبلغ برآورد کارشناس دادگستری  می باشد که باید به صورت ضمانتنامه معتبربانكی به نفع فروشنده ( علاوه بر بارگزاری در سامانه ستاد ) در روز  برگزاری مزایده تسلیم دبیرخانه مزایده گزار گردد.
2-به پیشنهادات مشروط،مبهم،مخدوش وفاقد سپرده وپیشنهاداتی كه بعد ازموعد مقرر به دبیرخانه این شركت ارسال گردد مطلقا ترتیب اثرداده نخواهدشد.
3- حداكثـرمهلت تحویل اسنـاد به دبیرخانه اینشركت تاساعت 10صبح روز دوشنبه مورخ 13/06/1402و بازگشایی پاكات راس ساعت 11 صبح همان روز دردفتر امور تدارکات وقراردادهای این شركت می باشد. 
4 -  آگهی ما درسایت (www.setadiran.ir) قابل مشاهده می باشد.   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها