دوومیدانی نوجوانان و جوانان نابینایان و کم بینایان دختر و پسر کشور

دونده‌های هرمزگانی مدال‌های رنگارنگ کسب کردند



چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشور دوومیدانی نوجوانان و جوانان نابینایان و کم بینایان دختر و پسر به میزبانی شهر سنندج با درخشش دوومیدانی کاران هرمزگانی به پایان رسید.


به گزارش صبح ساحل، در این دوره از مسابقات که در استان کردستان در شهر سنندج برگزار شد با کسب چهار مدال برنز در بخش دختران و سه نقره و دو برنز در بخش پسران برای دوومیدانی کاران نوجوان و جوان هرمزگان به همراه بود.


تیم چهارنفره دختران هرمزگان متشکل از رویا رضوی راد موفق به کسب دو مدال برنز ارزشمند در  ماده های ۱۰۰ متر و۲۰۰ متر، در کلاسT12 نازنین زهرا چوپانی مقام سوم در ماده پرش طول کلاس T12 و همچنین فاطمه زهرا جمالی با پرتابی درخشان موفق به کسب نشان برنز پرتاب دیسک کلاسT11ا ین دوره از رقابت ها شد.


نرگس درویشی دیگر نماینده هرمزگان بود و مربی و سرپرستی تیم را هم معصومه بامشاد برعهده داشت.


در بخش پسران نیز سه نماینده ارزنده هرمزگان به ترتیب امیرمحمد رودانی در کلاسT11با همراهی دونده همراه یزدان برخ با درخشش خیره کننده خود موفق به کسب دو نشان نقره ماده های ۱۰۰متر و ۲۰۰شدند.

امیر محمد  رودانی خردسال ترین ورزشکار این دوره از رقابت ها بود که در جدالی نابرابر این موفقیت ارزشمند را کسب کرد.
سجاد ضیایی نیز در کلاسT12 با شایستگی بر روی سکوهای دوم و سوم پرش طول و ۱۰۰ مترایستاد.


در ادامه مسابقات امیرعلی ایرانپور در ماده پرش طول کلاس T12 به مدال برنز دست یافت تا تیم هرمزگان در این دوره از مسابقات با کسب ۹ مدال رنگارنگ به کار خود پایان داد.‌

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها