آزادی هفت نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در هرمزگان



مدیرکل زندان‌های هرمزگان گفت: هفت نفر از زندانیان جرانم غیرعمد هرمزگان به مناسبت اربعین حسینی و در قالب پویش «نذر ماندگار» از زندان بندرعباس آزاد شدند.

           

به گزارش صبح ساحل، مصطفی کیشانی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این نیکوکار مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال بابت بدهی و آزادی این زندانیان پرداخت کرد.

وی بیان داشت: این نیکوکار پیش از این نیز با پرداخت ۷۵۰ میلیون ریال، هفت نفر از زندانیان را از زندان بندرعباس آزاد کرده بود.

پویش «نذر ماندگار» برای سومین سال متوالی است که در ماه محرم و صفر در هرمزگان اجرا می‌شود و نیکوکاران هزینه نذورات خود را برای آزادی زندانیان بدهکار پرداخت می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های هرمزگان تصریح کرد: یک محکوم به قصاص در زندان بندرعباس نیز با اجرای پویش مردمی «به عشق امام حسین(ع) می‌بخشم» بعد از پنج سال بخشیده شد.

کیشانی ادامه داد: برای جلب رضایت اولیای دم این پرونده، یکی از اعضای فعال هیئت صلح و سازش شورای حل اختلاف زندان مرکزی بندرعباس به استان خراسان رضوی اعزام شد و خانواده مقتول با عنایت به سیره اهل بیت(ع) و به عشق سیدالشهدا(ع)، ضمن اعلام بخشش و رضایت قطعی خود، به این زندانی فرصت زندگی دوباره بخشیدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها