نماینده ولی فقیه و امام جمعه بشاگرد

درخواست ما از وزارت ورزش ارتقا نمایندگی ورزش و جوانان بشاگرد به اداره شهرستان است



مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان از جمله مدیران بادرایتی است که از دل جامعه ورزش وجوانان به این منصب رسیده است.

به گزارش صبح ساحل، مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان که به همراه هئیتی از دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی، تنی چند از مسئولین ستادی این اداره کل و پیمانکاران پروژه های ورزشی منطقه، به شهرستان بشاگرد سفر کرده بود با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه این شهرستان با حجت الاسلام والمسلمین غلامی دیدار کرد.


امام جمعه بشاگرد در این دیدار  رشد انقلاب اسلامی را مدیون وحدت احزاب ، اقشار و مذاهب کشور دانست و این اتحاد و یکپارچکی را نماد اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.


حجت الاسلام والمسلمین غلامی ضمن تجلیل از اقدامات و فعالیت های دولت مردمی ایران قوی به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته به انتصاب  خادمی به عنوان مدیری با درایت در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت:  اگر انتظارات از  خادمی در مبحث ورزش و جوانان بالاست به دلیل آن است که ایشان از دل ورزش و از میان جوانان به بالاترین منصب مدیریتی در دستگاه ورزش وجوانان  آن هم در دولتی مردمی ، ارزشی و جهادی رسیده است.
امام جمعه بشاگرد درایت مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان را مورد تقدیر و تشکر قرارداد و گفت: خادمی از دل ورزش هرمزگان است و ورزش استان را به خوبی می شناسد به همین دلیل نیز انتظار از ایشان بسیار بالا می باشد. وی استعدادهای فراوان ورزشی به ویژه ورزش ووشو در هرمزگان و  بشاکرد را مورد تاکید قرارداد و تصریح کرد: همان گونه که در چند رشته ورزشی استعدادهای فراوانی از هرمزگان در کشور درخشیده اند اطمینان داریم با درایت و تجربه مدیرکل ورزش و جوانان استان  می توانیم در خیلی از رشته های ورزشی در کشور سرآمد باشیم.


امام جمعه بشاکرد در ادامه به بخشی از مشکلات سد راه توسعه ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت: اولین درخواست ما در شهرستان بشاکرد که برای رفع آن تاکید داریم بحث ارتقا چارت سازمانی اداره ورزش و جوانان شهرستان است.


ایشان موقعیت جغرافیایی شهرستان بشاکرد را تشریح کرد و افزود: بشاکرد شهرستانی با وسعت بالا و پراکندگی گسترده است و از این لحاظ دومین شهرستان استان هرمزگان محسوب می شود و جایز نیست ادارات بشاکرد به ویژه ورزش و جوانان به صورت نمایندگی اداره شوند. لذا اصلی ترین درخواست ما از وزارت ورزش و جوانان ارتقا نمایندگی ورزش و جوانان بشاکرد به اداره شهرستان است.
امام جمعه بشاگرد دومین درخواست شهرستان را اتمام پروژه چمن مصنوعی زمین فوتبال اعلام کرد و اظهار داشت: این پروژه سال هاست که آغاز شده و قول های بسیاری برای اتمام آن داده شده و عملی نشده است اما از مدیرکل ورزش و جوانان باتوجه به تجارب و عملکردش انتظار داریم با اتمام این پروژه مشکل بزرگ جامعه فوتبال شهرستان را مرتفع نمایند.


حجت الاسلام والمسلمین غلامی در پایان بحث احداث استخر شنا برای شهرستان را مورد اشاره قرار داد و گفت: اکثر شهرستان های استان هرمزگان شهرستان های ساحلی هستند و جوانان و ورزشکاران  آن ها در صورت نبود استخرشنا می توانند از نعمت ساحل و دریا  استفاده نمایند و از این باب جای خالی استخر شنا در منطقه خالی است و انتظار است دستگاه ورزش و جوانان در آینده به فکر احداث استخر شنای شهرستان بشاگرد باشد.


مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان هم  گزارشی از وضعیت زیرساخت های ورزشی منطقه را تشریح کرد و گفت: طی مدت حضورم در مدیریت ورزش استان، شش زمین چمن مصنوعی فوتسال احداث و پنج  زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در دست انجام و اجراست که تحویل جامعه ورزش بشاگرد خواهد شد.


وی در خصوص پروژه زمین فوتبال سردشت مرکز شهرستان بشاگرد هم گفت: تمام توان خود و همکارانم را گذاشته ام تا این پروژه تا پایان آبان ماه مورد بهره برداری قرار گیرد. مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان حمایت های ویژه و خاص  استاندار هرمزگان از ورزش استان را مورد تاکید قرارداد و اظهارداشت : نگاه دوستی استاندار هرمزگان به مقوله ورزش استان نگاهی خردمندانه است و به پشتوانه ایشان توانسته ایم خیلی از مشکلات ورزش و پروژه های نیمه کاره را  در سطح استان مرتفع سازیم.

  درخواست ما از وزارت ورزش ارتقا نمایندگی ورزش و جوانان بشاگرد به اداره شهرستان است

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها