شركت سهامی برق منطقه ای كرمان فراخوان تجدید ارزیابی كیفی مناقصه گران نوبت اول



شركت سهامی برق منطقه ای كرمان (به عنوان دستگاه مناقصه‌گزار) درنظر دارد ارزیابی كیفی جهت اجرای عملیات افزایش امنیت پست های انتقال و فوق توزیع نیروی برق با اجرای حفاظ سیم خاردار ، حفاظ فلزی در و پنجره ها در مناطق شمال مركز، غرب و جنوب و شرق استان كرمان به شماره ثبت 2002001406000035 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار نماید.
 کلیه مراحل برگزاری ارزیابی کیفی از دریافت اسناد و تحویل اسناد استعلام ارزیابی کیفی تا تهیه لیست پیشنهاددهندگان دارای صلاحیت از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است پیشنهاددهندگان در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت‌نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند . 
لذا از كلیه شركت‌های واجد شرایط مرتبط با موضوع فوق‌الذكر که مایل به شرکت در ارزیابی‌کیفی هستند به شرح ذیل دعوت می گردد . 
- تاریخ انتشار فراخوان در سامانه : ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 19/07/1402 
-آخرین مهلت دریافت مدارك استعلام ارزیابی كیفی از سامانه : ساعت 19 روز چهارشنبه مورخ 26/07/1402 
-آخرین مهلت بارگذاری اسناد به همراه اسناد و مدارك درخواستی حداكثر تا ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 13/08/1402 
- بابت دریافت اسناد ارزیابی وجهی اخذ نخواهد شد . - دارا بودن گواهینامه صلاحیت پیمانکاری معتبر با پایه حداقل 5 در رشته ابنیه از سازمان برنامه و بودجه کشور و گواهینامه صلاحیت ایمنی معتبر جهت شرکت در مناقصه الزامیست .- سایر شرایط و اطلاعات مربوط به فراخوان در اسناد استعلام ارزیابی کیفی موجود می باشد . به مدارک و اسناد فاقد امضاء ، مخدوش و غیر مستند ترتیب اثر داده نخواهد شد و پس از بررسی اسناد و مدارک بارگذاری شده در چارچوب ضوابط و مقررات از شرکت های واجد شرایط برای دریافت اسناد مناقصه دعوت بعمل می‌آید. بدیهی است بارگذاری مدارك هیچگونه حقی را برای متقاضیان جهت شرکت در مناقصه ایجاد نخواهد كرد .- ضمنا این آگهی در سایت اینترنتی به آدرسهایWWW.krec.co.ir ،http://iets.mporg.ir و  WWW.Tavanir.org.ir  در دسترس می باشد .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها