برگزاری اولین جشنواره مد و لباس در هرمزگان



رئیس جهاد دانشگاهی استان هرمزگان گفت: برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی برای نخستین بار در استان هرمزگان توسط جهاددانشگاهی می تواند گامی در توسعه و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب باشد.

      

به گزارش صبح ساحل، احمد زاهری صبح امروز (هجدهم مهرماه) در کارگروه عفاف و حجاب جهاد دانشگاهی استان هرمزگان ضمن بیان تبریک پیروزی جبهه مقاومت اظهار کرد: پیروزی چشمگیر، تاریخی و سرنوشت‌ساز در جبهه فلسطین را تبریک و تهمنیت عرض می‌کنم.

وی بر ضرورت تقویت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و افزود: برگزاری جشنواره مد و لباس اسلامی برای نخستین بار در استان هرمزگان توسط جهاددانشگاهی می تواند گامی در توسعه و اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب باشد.

زاهری با اشاره به اهمیت احیای فضای گفتمان سازی در حوزه عفاف و حجاب، عنوان کرد: فضای حجاب و عفاف و مسائل پیرامونی آن به عنوان رویکرد فرهنگی و اولویت دار فرهنگی عفاف و حجاب با گفتمان‌سازی احیا می شود.

وی با اشاره به بیانیه «گام دوم انقلاب» تصریح کرد: رعایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یکی از دستورات مهم دینی در ابعاد مختلف اجتماعی ، فرهنگی و از موضوعات حساس در جنگ نرم می باشد که به دفعات زیاد از سوی مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

رئیس جهاددانشگاهی استان هرمزگان، اشاره به اهمیت رعایت فریضه دینی و رعایت عفاف و حجاب در جهاددانشگاهی استان هرمزگان گفت: رعایت عفاف و حجاب و پوشش کامل  جهادگران واحد هرمزگان خوب است و در حوزه دانشجویان وضعیت مطلوب می باشد.

وی در پایان ضمن مرور و ابلاغ آیین نامه عفاف و حجاب، بر انجام و پیگیری مسوولیت های هر معاونت تاکید کرد و از نمایندگان مرتبط با این حوزه در معاونت های مختلف واحد خواست متناسب با رویکرد برنامه محوری برای تقویت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه های راهبردی و عملیاتی تعریف کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها