آمادگی شهرداری قشم برای بارندگی های پیش رو



شهردار قشم گفت: تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای مقابله با آب گرفتگی معابر عمومی شهر قشم ناشی از بارندگی های پیش رو در آماده باش کامل قرار دارد.

  

به گزارش صبح ساحل، میرداد میردادی اظهار داشت: نیروهای این مجموعه با توجه به اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر نفوذ و فعالیت سامانه بارشی جنوبی و احتمال جاری شدن روان‌آب و آبگرفتگی معابر عمومی برای روزهای پنجشنبه و جمعه (چهارم و پنجم آبان) و پیشگیری از مشکلات ناشی از بارندگی های پیش رو در آماده باش کامل قرار دارند.

وی ادامه داد: آمادگی و اقدامات لازم برای پیش گیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر قشم و محلات نزدیک به ساحل دریا در مجموعه شهرداری انجام شده است.

شهردار قشم توضیح داد: اقدامات پیش از بارندگی نظیر لایروبی و پاکسازی کانال ها، بهسازی آبراه ها و مسیر آب های سطحی در شهر قشم نیز صورت گرفته است و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

میردادی با بیان اینکه تجهیزاتی همچون ماشین آلات مکانیزه سنگین، سبک و نظایر آن نیز برای مواقع اضطراری در حالت آماده باش خدمات رسانی شهری قرار دارند، اضافه کرد: تمام مسیل‌ها، انهار و کانال‌های آب سطح شهر قشم به طور مداوم رصد می‌شوند تا هیچ مشکلی در هنگام وقوع بارندگی و آبگرفتگی احتمالی نداشته باشیم.

وی از همه قشموندان درخواست کرد که در هنگام بارش باران از رفت و آمدهای غیر ضروری پرهیز و همچنین از پارک خودرو در مجاورت کانال های دفع آب های سطحی و درختان خودداری کنند و در صورت بروز هر گونه مشکلی با شماره ۳۳۳۸۷۱۴۷ و ۳۳۳۸۷۱۴۸ تماس حاصل کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها