صدرنشینی ایران از دست رفت



سرمربی تیم نوجوانان ایران معتقد است توانایی صدرنشینی در گروه مرگ جام جهانی را داشتند.

     

به گزارش صبح ساحل، ملی پوشان نوجوان ایران امروز با کسب پیروزی پنج بر صفر مقابل نیوکالدونیا صعودشان از گروه مرگ جام جهانی زیر 17 سال را قطعی کردند و فقط بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به انگلیس و برزیل در رده سوم قرار گرفتند؛ اتفاقی که رضایت حسین عبدی را به همراه ندارد، چراکه با گل‌های بیشتر در بازی آخر یا تساوی در جدال با انگلیس می‌توانستند صدرنشین شوند.

حسین عبدی در پایان دیدار ایران مقابل نیو کالدونیا در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی عنوان کرد: به ملت عزیزم تبریک می‌گویم که توانستیم به مرحله بعدی در جام جهانی صعود کنیم. خیلی کار سختی بود ولی انجام دادیم، اما می‌توانستیم صدرنشین مرحله گروهی شویم و معتقدم این مهم دست خودمان بود که اتفاق نیفتاد.

1955394

او با اشاره به عملکردشان در دیدار مقابل نیو کالدونیا گفت: بچه‌ها موقعیت‌های خیلی زیادی از دست دادند. هرچند اینگونه مسابقات موجب می‌شود تا بازیکنان بیشتر قدر این فرصت‌های گلزنی و حضورشان در این جایگاه را بدانند.

سرمربی تیم نوجوانان ایران یادآور شد: خدا را شکر همه بچه‌های تیم سالم هستند و اولین هدف ما در بازی امروز همین مسئله بود، چراکه نمی‌خواستیم برای مسابقه آینده لطمه بخوریم و واقعا با هر نتیجه‌ای از زمین بیرون می‌آمدیم، اهمیتی نداشت.

عبدی تاکید کرد: اجرای تاکتیک و گلزنی هدف دوم ما مقابل نیو کالدونیا بود ولی بچه‌ها در انجام این کار خوب عمل نکردند. می‌توانستیم بیشتر از پنج گل بزنیم ولی موقعیت‌ها از دست رفت و نزدیم.

او تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در مرحله بعد یک بازی خوب و لایق را به نمایش بگذاریم؛ تیم خوبی هستیم که یک سال و نیم کنار هم کار کردیم و باید نمایشی داشته باشیم تا از مرحله بعد صعود کنیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها