فروش فوق‌العاده پیراهن لیونل مسی در جام جهانی قطر



شش پیراهن لیونل مسی در جریان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در یک حراجی به قیمت ۷.۸ میلیون دلار فروخته شد.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته ایسنا، پیراهن‌هایی که لیونل مسی در نیمه اول شش بازی آرژانتین در جام جهانی قطر پوشیده بود، از سوی AC Momento به حراج گذاشته شد و با قیمت فوق العاده‌ای به فروش رفت.

مسی، کاپیتان تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود و تیمش در دیدار نهایی در ضربات پنالتی فرانسه را شکست داد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.

البته رکورد بالاترین رقم فروش در حراجی برای یک لباس ورزشی شکسته نشد. پیشتر پیراهن دیگو مارادونا که او در بازی معروف مقابل انگلیس در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک به تن کرد، با رقم بی‌سابقه‌ای فروخته شد. این پیراهن در حراجی بیش از هفت میلیون پوند به فروش رفت که بالاترین قیمتی است که تا به حال برای یک کالای ورزشی پرداخت شده است.

بخشی از درآمد حاصل از این حراج به بیمارستان کودکان بارسلونا اهدا می‌شود تا نیازهای کودکانی را که از بیماری‌های نادر رنج می‌برند، برآورده کند.

مسی که تابستان گذشته از پاری‌سن‌ژرمن به اینترمیامی رفت، امسال برنده توپ طلا شد، با پاری‌سن‌ژرمن قهرمان فرانسه شد و اکنون همراه ارلینگ هالند و کیلیان ام‌باپه در بین سه نامزد نهایی برترین بازیکن سال از سوی فیفا قرار دارد و برنده روز ۱۵ ژانویه اعلام خواهد شد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها