گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل نوسازی کشور به میزبانی بندرعباس؛

تبدیل مسئله مدارس و آموزش و پرورش به مسئله اول کشور


نویسنده: سامیه طهورنیان

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این مراسم از مدیران روابط عمومی ادارات این سازمان خواست که فعالیت خیرین حوزه مدرسه سازی را رسانه ای کنند و موضوع نوسازی مدارس و بهبود و توسعه آموزش و پرورش را به مسئله و دغدغه اول کشور تبدیل کنند‌.

  

به گزارش صبح ساحل، گردهمایی مدیران روابط عمومی ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در بندرعباس با حضور " حمیدرضا خان محمدی " رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، صالحانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز و با هدف برنامه‌ریزی و تسهیل دست یابی به اهداف سازمانی و ایجاد، حفظ و گسترش تعامل مدیران به میزبانی مهدی باوقار، مدیر کل سازمان نوسازی مدارس و تجهیز مدارس هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.


«حمیدرضا خان محمدی»، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در حاشیه این مراسم و به صورت پخش آنلاین در گردهمایی حضور یافت. وی ضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم با اشاره به سختی های کار در روابط‌عمومی این سازمان و اهمیت آن در کشور اظهار داشت: نیازمند تبیین بهتر اقدامات و مسئولیت‌ها هستیم و این مهم در ارتقای جایگاه سازمان و پیشبرد اهداف جهاد مدرسه‌سازی در نظام تعلیم و تربیت تاثیر بسزایی دارد‌.

خان محمدی به ضرورت حرکت به سمت روابط‌عمومی دیجیتال اشاره کرد و بیان داشت: امروزه بسترهای جدید ارتباطی، فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی ظرفیت‌های بسیاری را ایجاد کرده‌اند که باید به خوبی شناخته و به کارگرفته شوند.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور تاکید کرد: سطح اطلاع رسانی مدیران روابط عمومی هر استان باید به بالاترین سطح در کشور برسد و به مسئله ساخت مدارس و آموزش و پرورش کشور به مسئله و دغدغه اول کشور تبدیل شود.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی چند سال اخیر، گفت: کارکرد فعالیت در فضاهای رسانه‌ای‌ برخط و مکتوب، و تولید و انتشار محتواهای چند رسانه‌ای در اقناع‌سازی و جلب نظر مسئولان جهت تامین و تخصیص اعتبارات پروژه‌ها نیز بسیار موثر است و مدیران روابط عمومی می توانند با ساخت کلیپ های سازنده، مدیران را جهت همکاری بیستر ترغیب کنند‌.

  

وی افزود: مدیران روابط عمومی باید از همه ظرفیت های خود برای اطلاع رسانی سازمان استفاده کنند و بایستی فعالیت های خیرین، اولیا و هر فرد مشارکت کننده در ساخت مدارس در سطح رسانه های استان و حتی کشور دیده شود.

خان محمدی پیشنهاد کرد: مدیران روابط عمومی جهت اطلاع رسانی و افزایش هم‌افزایی برای سازمان نوسازی مدارس، کلیپ ها و محتواهای افتتاحیه ها را با حضور خود دانش آموزان و اولیا و مردم محلی منتشر کنند‌؛ زیرا بازنمایش چنین تصاویری برای مردم، اثرگذار و دلگرم کننده است‌.

رئیس سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به نقش حیاتی و پرچالش روابط‌عمومی، این بخش را پل ارتباطی بین دستگاه و مخاطبان دانست و گفت: با توجه به شرایط امروز اهمیت این حوزه برای مدیران در تصمیم‌گیری‌ها و ارائه نظرات مشورتی انکار ناپذیر است.

وی تامین نیروی انسانی متخصص و ارتقای تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری را از ضروریات انجام فعالیت‌ها و وظایف روابط‌عمومی برشمرد و بر لزوم نگاه مثبت مدیران به این حوزه تاکید کرد.

خان محمدی تاکید کرد: مدیران روابط عمومی ادارات نوسازی هر استان بایستی پیگیر مطالبه مسئولیت اجتماعی ادارات و شرکت ها در خصوص توسعه آموزش و پرورش باشند؛ زیرا برای این مسئله قانون و تبصره تعیین شده است.

در ادامه نیز مدیران روابط‌عمومی ادارات کل نوسازی مدارس استان‌های کشور به بیان نقطه نظرات، موضوعات و مسائل حیطه کاری خود پرداختند.

برگزاری دوره آموزشی رسانه شناسی و آرشیو مستندسازی، بررسی رویکردها و چالش‌های حوزه اطلاع رسانی، تعاملات رسانه‌ای و بازدید از مجتمع آموزشی آفتاب در بندرعباس از مباحث و بخش‌ های دیگر این گردهمایی بود.

منتظر تایید: 1
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها