۲۰ واحد صنفی متخلف عفاف و حجاب در هرمزگان پلمب شد



رییس پلیس امنیت عمومی هرمزگان از شناسایی و پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح عفاف و حجاب خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، مهدی بشارتی، امروز (سوم دی‌ماه)، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای تدابیر سلسله مراتب فرماندهی و به منظور پاسخگویی به دغدغه و مطالبات مردمی مبنی بر برخورد با فروشندگانی که به صورت کشف حجاب علنی و با البسه نامتعارف در انظار عمومی فعالیت می‌کنند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس نظارت براماکن عمومی استان طرح کنترلی و نظارتی صنوف را در چهار مجتمع تجاری در بندرعباس اجرا و در اجرای این طرح از تعداد ۳۷۵ واحد صنفی بصورت محسوس و غیر محسوس بازدید کردند.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در این رابطه تعداد ۲۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و با هماهنگی قضایی پلمب شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان با تأکید بر اینکه عملکرد پلیس در طول این مدت نشان داده که در راستای مأموریت خود قاطع بوده و هیچ تعارف و مماشات با هنجارشکنان ندارد، گفت: رعایت عفاف و حجاب از جمله مطالبات آحاد مردم بوده و پلیس در این راستا برابر وظیفه قانونی خود با جدیت اقدام می‌کند.

بشارتی، داشتن اراده را مهمترین رکن در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب عنوان کرده و افزود: برای احیای عفاف و حجاب، اراده همگانی و اجماع عمومی نیاز ضروری جامعه است و در اجرای طرح عفاف و حجاب؛ مردم اصلی ترین پشتیبان فراجا هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها