۱۴۵۱ شعبه اخذ رای در سراسر هرمزگان فعال خواهد شد



دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: ۱۴۵۱ شعبه اخذ رای با ۵۲۱۰۰ عامل در سراسر هرمزگان در روز انتخابات فعال خواهد بود.

     

به گزاش صبح ساحل، محمد جواد خجسته در گفت‌گو با ایسنا، اظهار کرد: استان هرمزگان در مجموع یک میلیون و ۲۵۴ هزار و ۵۸۹ واجد شرایط رای‌دهی دارد که از این تعداد ۶۳۵ هزار و ۵۱۲ نفر مرد و ۶۱۹ هزار و ۴۷۷ نفر زن هستند.

وی، با اشاره به حضور ۷۷ هزار و ۴۰۴ رای اولی در استان هرمزگان، عنوان کرد: ۳۹ هزار و ۳۲۹ نفر از رای اولی‌ها مرد و ۳۸ هزار و ۷۵ نفر نیز زن هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان، با اشاره به لزوم دارا بودن مدارک هویتی شخص در هنگام رای دادن، بیان کرد: افراد برای رای دادن باید یکی از مدارک هویتی نظیر شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه و گواهی‌نامه رانندگی را به همراه داشته باشند.

خجسته، با اشاره به فعالیت هزار و ۴۵۱ شعبه اخذ رای در سراسر استان هرمزگان، خاطرنشان کرد: ۶۴۳ شعبه در مرکز استان هرمزگان، ۲۶۵ شعبه در غرب و ۵۴۳ شعبه در شرق استان هرمزگان در روز انتخابات فعال خواهند بود.

دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان، شمار تمام عاملین صندوق‌های اخذ رأی را ۵۲ هزار و ۱۰۰ نفر معرفی کرد، تشریح کرد: ۸۷۶ صندوق به صورت ثابت و ۵۷۵ صندوق به صورت سیار اقدام به اخذ رای از مردم هرمزگان می‌کنند.

خجسته اظهار کرد: ۸۳ شعبه صندوق سیار برای مناطق صعب‌العبور استان هرمزگان در نظر گرفته شده است.

وی، با اشاره به احراز صلاحیت ۱۱۳ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان هرمزگان، گفت: پس از انصراف نامزدهای انتخاباتی در حال حاضر تعداد داوطلبین به ۹۶ نفر رسید.

خجسته، با بیان این نکته که ۸۵ نفر از داوطلبین مجلس شورای اسلامی مرد و ۱۱ نفر نیز زن هستند، افزود: ۵۵ نفر از داوطلبین درمرکز استان با هم به رقابت خواهند پرداخت. در شرق استان ۲۰ نفر و در غرب نیز ۲۱ نفر در کارزار انتخابات حضور دارند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها