پلی آف لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور

آوای میناب حدید برای لیگ برتری شدن منتظر رای کمیته انضباطی



در هفته پایانی پلی آف لیگ دسته اول فوتبال جوانان کشور جهت راهیابی به لیگ برتر تیم آوای میناب حدید در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف تیم شاهین باغملک رفت.


به گزارش صبح ساحل، تیم آوای میناب حدید که مرحله اول مسابقات را با صدرنشینی به پایان برد در مرحله دوم با تیم های مدرسه عالی حرفه ای بابک، عقاب مهر تبریز،  استقلال خوزستان، شاهین باغملک، پدیده غرب کرمانشاه در یک گروه شش  تیمی و به صورت یک دوره ای بازی  کرد.


شاگردان مجید ذاکری در آخرین بازی این مرحله در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس به مصاف شاهین باغملک رفت. هر دو تیم نیاز به سه امتیاز این بازی داشتند.


بازیکنان آوای میناب حدید که تنها یک روز بعد از مسابقات امیدهای کشور و صعود به لیگ یک پا به این بازی گذاشته بودند در نیمه اول خوب ظاهر نشدند و با دو گلی که پذیرفتند با شکست به رختکن رفتند.


در نیمه دوم ورق برگشت و شاگردان مجید ذاکری یک تیم کاملا متفاوت نشان دادند و با سه گل در پایان نود دقیقه سه بر دو به پیروزی رسیدند تا با ۹ امتیار در مکان دوم جدول رده بندی قرار بگیرند. آوای میناب حدید منتظر رای کمیته انضباطی مقابل استقلال خوزستان هستند و اگر کمیته انضباطی فدراسیون این سه امتیاز را به نماینده هرمزگان بدهد تیم جوانان آوای میناب حدید به لیگ برتر جوانان کشور صعود خواهد کرد.


در پایان مرحله دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه های کشور تیم های اول و دوم هر گروه به لیگ برتر جوانان  صعود خواهند کرد که از این گروه تیم مدرسه عالی حرفه ای بابک مشهد با ۱۲ امتیاز راهی لیگ برتر شده است و از بین دو تیم آوای میناب حدید و استقلال خوزستان یکی به لیگ برتر راه پیدا خواهد کرد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها